0 oy
978 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
9 aydır evliyim hala fotoğraf çekimim olmadı oysa çok isterdim o güne özel bir tane resmim eşime kaç kere söyledim ilk aylarda yapalım diye olmadı takma şimdi trip yapınca yaparız diyor ama tekrar gelinlik giyip fotoğraf çekinmek saçma geliyor hevesimde kırıldı siz çektirir miydiniz 

26 Cevaplar

0 oy
(1,746 puan) tarafından
Çektir çektir kizzz fırsatı kaçırma bizimde sadece odada oldu oyle ozel yerlere gidip dış mekanda cektiremedik
-Reklam-
0 oy
(3,384 puan) tarafından
Niye hep erteliyorsun ki ertelediginiz için hevesin yok zmnla pişman olacaksınız git kirala gelinliği al giy 1 haftada hal olunacak şeyi hep ertelemek sacma
0 oy
(1,990 puan) tarafından

Canım 9 aylık evligmissin daha  çektirin ne olacak :) 

0 oy
(4,357 puan) tarafından
Çektir kesinlikle ben çok pişman oldum 
0 oy
(10,512 puan) tarafından
Daha yeni evlisin millet korona zamanı bir sene sonra düğün yaptı 
0 oy
tarafından
Neden olmasın...

Benim gelinliğim çok kötüydü düğünde fotoğrafçı bile yoktu. İçinde ukde kaldı diye eşim gidip gelinlik almış. Birgün ellerinde gelinlikle geldi ki ikinci kızıma hamileydim. Bu yaz dış çekim yaptıracağız hicbirsey için geç değil.

İlgili sorular

+1 oy
31 cevap 1,975 göst.
14 Nisan 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 719 göst.
14 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 663 göst.
5 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Oglumveben (3,524 puan) tarafından soruldu
+3 oy
31 cevap 1,327 göst.
2 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Yusufummmmm (133 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...