0 oy
177 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Hanımlar hayırlı geceler semiz otu buzluğa aticam haşlayıp mi atsam yoksa doğrayıp haslamadan mi atayim dondurucumum şoklama yeri var iki çekmece diğerleride buzluk hangi kısma atayım yeni dondurucu aldım bilmiuorum nasıl kullanılıyor bana yardımci olurmusunuz sizlere zahmet 

3 Cevaplar

0 oy
(1,372 puan) tarafından
Genelde biraz suyunu çektirip yada haşlanıp koyuluyor canım o tarz otlar
tarafından
Çiğ atilmiyor demi canım bende yeni dolab aldım bilmiuorum olup olmadigini normalde hep biraz haslar bırakırdım kışın çok kullanıyorum annem köyden göndermişti
-Reklam-
0 oy
(9,269 puan) tarafından
Ispanağı çiğden atıyorum oda çiğden atılır bence diye düşünüyorum tahminimce
0 oy
(670 puan) tarafından
Ben haşlayıp atınca sevmiyorum yıkayıp süzdürüp çiğden atıyorum daha fazla yer kaplıyor ama daha güzel oluyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 396 göst.
0 oy
6 cevap 287 göst.
13 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Esrat (10,617 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,056 göst.
11 Haziran 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Huniliprenses (16,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 427 göst.
9 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,741 cevap

367,358 kullanıcı

...