0 oy
314 göst.
Diğer kategorisinde (1,209 puan) tarafından
Sabah kahvemi içiyorum 

Sonra biraz kahvaltı zamanı 

4 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
bakkal acilmasini bekliyorum ekmek yok siparis veremedim de 
(1,209 puan) tarafından
Kolay gelsin canım ben akşamdan aldım ekmeği
(16,142 puan) tarafından
aksam vardi da tost yaptim :)
(1,209 puan) tarafından
Oh afiyet olsun canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Günaydın afiyet olsun canım bende kahvaltı hazırlıyorum 
(1,209 puan) tarafından
Günaydın kolay gelsin canım afiyet olsun
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Günaydın afiyet olsun canim valla bende hastaneye gidicem meyve suyu içiyorum bir saate hazırlanır düşerim yollara ☺️
(1,209 puan) tarafından
Kolay gelsin canım hayırdır neden gidiyorsun
(2,702 puan) tarafından
Sağolasın canım kontrol için gidicem inşallah
(1,209 puan) tarafından
Umarım iyidir sonuçlar
0 oy
(440 puan) tarafından
Günaydın canım her iş beni bekliyor ama ben kara kara düşünüyorum hala adet olmadım balon gibi oldum resmen napacgimi düşünüyorum 
(1,209 puan) tarafından
Bol su iç ödem için canım
(440 puan) tarafından
Kız 21 günlük gecikmeye bidonla içmem lazım herhalde
(1,209 puan) tarafından
Canım doktora gittin mi bir hastalık olmasın

İlgili sorular

+1 oy
11 cevap 1,028 göst.
16 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 866 göst.
15 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde 37 (2,130 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 599 göst.
7 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sadevatandas (2,127 puan) tarafından soruldu
+2 oy
17 cevap 1,223 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...