0 oy
249 göst.
Diğer kategorisinde (23 puan) tarafından
Hanimlar adetim 2 sinde bitti dün korunmasız ilişki yaşadık bugün bel ağrım oldu baya bi bel agrisi neden olur? Bir de günde bir ilişki doğru olanmış sanırım doğru mu bu? Siz nasıl denediniz acaba bilgilerinize ihtiyacım var

3 Cevaplar

0 oy
(519 puan) tarafından
Evet rengli dönemi bittiği an hamile kalma olasılığın en yüksek olduğu zamanlar 
(23 puan) tarafından
Peki 2 günde 1 mi her gün mü ilişki olmalı
-Reklam-
0 oy
(10,357 puan) tarafından
Ben regl biter bitmez hamile kaldım ama öyle hemen ardına bel ağrısıyla anlaşılmaz o. Ben kondom kurbanı oldum öyle hamile kaldım o yüzden bilmiyorum sıklığı nasıl olmalı 
(196 puan) tarafından
Nasıl kaldın kız yırtık mi çıktı
(10,357 puan) tarafından
Delikmiş, bizden mi üretim hatası mı bilmiyoruz. Olay yerini hızla terk ettik ama olacağı varmış tutmuş. Şimdi 3 yaşında oğlum :)
0 oy
(3,596 puan) tarafından

Adet bitiminden itibaren ilk 1 hafta oldukça önemli diyorum bu benim fikrim yani :D hatta FLO uygulamasını indir orda gösteriyor hangi günler hamile kalma şansı yüksek :) Rabbim gönlüne göre versin inşallah 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 290 göst.
13 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Birbebekmeselesi (336 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 211 göst.
9 Nisan 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Kadinca_6361996 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 822 göst.
15 Kasım 2021 Diğer kategorisinde M.....M (8,779 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 941 göst.
22 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Elizin annesi (795 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...