Azıcık çıktı denedim bugün )
Aferim sana. Ev kadinisin
Maşallah ellerine sağlık, buzlu suda şekil versen tam olacakmış
Sütün kaymağımindan mı yaptın Ben sürekli yapıyorum 1 yün dolapta bekletip ertesi gün yiyoruz çok lezzetli oluyor
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın