Azıcık çıktı denedim bugün )
Aferim sana. Ev kadinisin
Maşallah ellerine sağlık, buzlu suda şekil versen tam olacakmış
Sütün kaymağımindan mı yaptın Ben sürekli yapıyorum 1 yün dolapta bekletip ertesi gün yiyoruz çok lezzetli oluyor
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın