0 oy
517 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (16,109 puan) tarafından
Ozelliklede spor yapan varsa benide motive etsin nolur ya

9 Cevaplar

0 oy
(3,907 puan) tarafından

Yes diyet no spor  :D ip aldim atlarım diye ama  evin içinde olmuyor 

-Reklam-
0 oy
(31,559 puan) tarafından
Diyetisyen desteği ile 2.5 ayda 6 kilo verdim ve ciddi oranda yağ kaybım var ama ben spordan çok diyet yaptım 
(313 puan) tarafından
Canım neler yedin neler yaptın
(31,559 puan) tarafından
Abur cubur zaten yemiyorum sabah kahvaltı iki dilim tam buğday ekmeği ile normal peynir zeytin yumurta yeşillikli bir kahvaltı öğlen bakliyatli veya Tom balıklı salata akşam da sebze veya et tavuk yemeği ama çok ölçülü yanında çorba ve salata ile bol su akşam ekmek yok pilav makarna abur cubur hiç bir şey yok sadece ara öğünler den birinde kahve yanında bir dilim bitter çikolata diğer ara öğünde de çiğ kuruyemiş
0 oy
(1,498 puan) tarafından
Diyetisyen ile 3 ayda 10 kg verdim hepsi yağdan baya inceldim yani  40 beden zor olurken 38 baya bol oluyor şuan 36 38 arasına düştüm .spor yapamadım çünkü bebekten fırsatım olmuyor .yuzme veya reformer pilates düşünüyorum kış gelince daha da sıkılaşma k adına 
(3,907 puan) tarafından
Yağdan nasıl verdin
(16,109 puan) tarafından
Bende sikilasmak istiyorum aslinda kilom yok 57 kiloyum ama göbek ve biraz basen var
(16,109 puan) tarafından
Yediklerine dikkat ederek :) gecen senede esim 9 kilo vermisti 8 kilosunu yagdan. Evde kendisi yapti ve spora gitti. Spor hocadi sasirmisti
(1,498 puan) tarafından
Diyetisyenin verdiği listeye uyunca zaten yağdan veriliyor kilo kas kaybı olmuyor yani .yağdan verince de incelme gözle görülür oluyor özellikle bel bölgem çok inceliyor yağdan kilo verince
0 oy
tarafından

Spor bol bol odun taşiyorum sayılır mı :D diyete devam canoo 20 gündür 3 kilo gitti çok şükür ☺

tarafından
İşin içinde odun yarması da varsa tam spor sayılmalı bence :D
tarafından
Ooo olmaz mi canim hemde nasıl yarıyorum görsen nasıl terler atıyorum ☺☺
tarafından
O varken esktra spora gerek yok zaten çoğu spor çocuk oyunu kalır onun yanında:)
tarafından
Vallahi kolay kolay terlemem ama oduna başladım mı hem yorgunluk hem de ister istemez susuyorum bol bol su içip başladım mı bir bakıyorum şarıl şarıl terler akıyor ☺☺
tarafından
Hakikaten yorucu iştir bilirim bayadır öyle tempolu odun yarma işine girmedim malum sebeplerden ötürü kendimi sakındığımdan ama hafızamda yer edinmiş durumda hala :D
0 oy
(11,828 puan) tarafından

sen bihter ziyagilsin . aptallk etme kalk kendine gel ve sporunu yap aç yasa.:)

0 oy
(13,723 puan) tarafından
Ben varım canım diyetisyen ile yapıyorum haftada en az 5 gün 40 dk yürüyorum geçen iki gün duvar platesi yapayım dedim belimi kitledim bıraktım zaten bel sakat ☺️
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Gel gelsene gruba
(17,136 puan) tarafından
Var yapan benım vaktım olmuyor çoçuklardan Efe diş çıkarıyor
(16,109 puan) tarafından
Off işte 2 çocuk unca bende oyle. Dinlenmek istiyorum. Motivasyonum sifir ya
(67 puan) tarafından
Herkese açık mı grup
(17,136 puan) tarafından
Linkle eklenebilir canım
(17,136 puan) tarafından
Efe hiç durmadan diş çıkarıyor kızımın hep çikinca görmüştüm oğlum hep ateş le
0 oy
(67 puan) tarafından

Bende istiyorum bendeee. Geçen sene bu zamanlar 10 kilo verdim geri aldım hepsini bikac ayda bu sene sıkı tutmam lazim ama motivasyon 0. Belki destek bulurum diye girdim senin postunu gördüm :silly:

0 oy
(2,156 puan) tarafından
Bende aşırı spor yapmak istiyorum gece karar veriyorum şunu şunu yapıcam diye sabah yine aynı üşeniyorum 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 187 göst.
21 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,063 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 328 göst.
17 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 196 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,276 cevap

367,387 kullanıcı

...