Oğlunuz hatalı yada değil orası için birsey diyemem ,ama öğretmen sanırım oto kontrolü sağlamada kendi durtulerini yönetmeye zorlanıyor. Çocuklar gun içinde 4-8saat arasi öğretmen iletisimi ile birlikte burada vakit geciriyor.Kendi kendilerine birseyler yapıp oynarken değil asıl birnkriz çıktığında durumu yönetmeye becerisi ile çocuklara iletişimi saygıyı paylaşmayı beklemeyi yada kendi ifade etmeyi öğrenir.Ortafa hiç birsey yokken uyum içinde bir arada durmanın keyfinin çıkarır kriz zamanlarında çözümü öğrenirler.Ogretmeniniz ile bu iletişim minvalinde konuşmanız dahabdogru olur.
Her iki durumu da cocuklar senaryo yazmış olabilir doğru olabilir bu durumu degistirmez bir öğretmen tutum ve davrnis olarak beklediği olmasi gerektigini bildiği davranış şeklini kendi yansıtmali ki devam eden süreçte çocuklar bu sekilde ilerlesin.
Okul müdür yardımcı eşliğinde kendisi ile bir tamamiyle sakın iletişime açık sefaf bir konuşma yapabilirsiniz.
Olumsuz şeyleri kalabalık içinde konuşmaması gerektiğini baskı ile yapmak istediklerini baskilamak yerine ,hatalı olduğunu öğretip uzlaşmacı bir tavır benimsemek ve öğretmen veli arasında işbirlikçi bir tutum ile hiç bir sorunun kalmayacağını iletmeniz.Ama tam sakinlikle ve bu minvalde yukaridakininn disina çıkmadan size daha fazla fayda getirir.Zaten dediğim gibi durtu bozukluğu varsa müdür yardımcısının yanında da ayyuka çıkacaktır.Sizde tam olarak anlatmaya calistigim buydu diyebilirsiniz.Empati yaptırmak istedim size
Bu durumdan hoslanmadiniz ama dün aynısı yaparak oğlumun düzelmesini beklediniz anlatmaya çalıştığımda buydu.
Şimdi yeniden başlayalım ve işbirliği içinde tutarlı davranışlar ile ilerleyelim ne dersiniz dersiniz.
Sonrasi mi öğretmenin yaklaşımı belirler okulda kalıp kalmayacağı konusunda ...