Kimi sevip sevmediğiniz beni ilgilendirmez. İnsan bu hususta serbest yaratılmış. Benim de talebelerim var, ben de sohbet yapıyorum ve saçlarım yeri geldi pembe de oldu, mor da. Kim ne diyebilir? Ehli sünnet çizgisinden çıkmadığı müddetçe, harama girmediği müddetçe herkes, bakın HERKES istediği şeyi yapmakta özgür değil midir? Neden sırf hoca diye bir şeyleri yapmasını kötü görüyorsunuz? Bir insanın şahsı, gardrobu veya kişisel zevkleri insanları ilgilendiriyordu da benim mi haberim yoktu? Bu apaçık ötekileştirmedir, yapmayın. Bunun cübbeliyle de alakası yok, ben bile hiçbir şey değilken üstüme alındım. Ne yani ben sırf sohbet anlatan veya talebe okutan biriyim diye giyimim kuşamım istediğim gibi olamaz mı? Veya ben jet skiye de binemem demek ki bana yasakmış. Ki adamın üstü açık olsa ne yazar, onun mahrem bölgesi göbekle diz kapağı arası.
Bikinili kadınların veya slip mayolu erkeklerin (dizleri üstü açık diye söylüyorum) jet skiye binmesi serbest tabi, bizim gibilere yasak var sadece. Anlıyorum.
Birisi hakkında konuşurken İnsan ilk önce kendine bakmalı. Savunmam bir şahsa ait değil, bunu da açıkça söyleyeyim. Ahmet Mehmet Mustafa beni alakadar etmez, haram işlemediği ve harama davetiye çıkarmadığı müddetçe nötr olur.
Cübbelinin savunma yaptığı diğer sohbetlerini de dinleyip öyle gelin lütfen. Bahsettiğiniz sohbetin önü ve arkası da var. Ayrıca hadisi şerifler ışığında olan bir durum, içinizde hanginiz kefenine ahidname yazdırabilir şu gün? Şahsen ben ölmüş kimseler olduğunda hemen yazıyorum, elimden geliyor ama bakalım kendi kefenime yazabilecek miyim? Ben ücret almıyorum fakat alabilirim, hadiste yeri var sonuçta, Allah Rasulü (sav) ona paydan bana da ayırın buyurmuştur hatta.
Gel gelelim Nalin-i şerif diye benzetme şeye diyerek kutsal olan bir şeyi alaya alamazsınız. Rasulullah (sav) hazretlerinin ayak izi kuma basınca çıkmaz, taşa basınca çıkardı. Bu da duruyor. Nalin ayakkabı yerine geçen şeye denir, sakalı şerif, saçı şerif, mührü şerif veya hırkai şerif gibi Allah Rasulüne ait olduğu için o da kutsaldır. Kutsallığı atfeden cübbeli değildir, o nalini şerif ait olduğu mübarek hürmetine kutsaldır. Her yerde de bulunmaz, evlerde bulunduğunda pek çok yardımı olacağı için her evde bulunsun diye istediği gibi satışını yapabilir, dediğim gibi ücret alma hususunda hadiste yeri var.