3 taneler benim bir büyüğümle çok iyi anlaşırım hatta aşkımlı canımli cicimliyiz diğer ikisiyle de anlaşırım ama biraz daha mesafeliyim. Kötülüklerini görmedim ama mesafeli olmam gerek işte
Değilim istesemde olamam
Çok şükür eltim yok . Olsada anlasirdim herhalde
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın