+1 oy
974 göst.
Diğer kategorisinde (10,286 puan) tarafından

image

şöyle güllacımla bi sorayım dedim napirsiz die 🤣😘

Ben yiyim bir duşa gircem yasin falan okuycam öyle 🌸

17 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap

Norelim anam sen norun 😁😁😁 tam bir gonyali cevabı verem dedimdi

(9,251 puan) tarafından

Benim babannem yarmalı ydı obruğa gelin gitmiş tam has konyalıydı rahmetli 

(10,286 puan) tarafından

15 sene kaldım konyada sadece evet cevremde duydum ozamanlar haha unutmuşum dolmuşta falan sjsjs ereglideyim suanda merkezindeyim burasıda erzurumlu köylülerle dolu cok deişik konuşuyorlar anlamıyorumki idivirecegseniz gidivıracagsan😅

tarafından

@Mys-2boys2girls hahah ben eskilliyim evet eskilliler biraz kabalar yani biraz da değil de epeyce diyelim😁😁😁😁😁

(9,251 puan) tarafından

Eskilli baya tanıdığım var . Benim arkamda dönüktü nasıl birine benzetti bilmem 🤭 

tarafından

Ayy kız o bndede var yaa arkası dönük olana bile eşime derim aa bu şu degilmiydi derim eşimde kızar hatun kıçında plaka mi var nerden bildin der😁😁😁😁😁

-Reklam-
+1 oy
(9,452 puan) tarafından

Afiyet olsun😊şu güllacı bi ben sevmiyorum heralde😃

(10,286 puan) tarafından

Sütlü tatlı aşığıyım agzının tadını bilen sütlü tatlı yer😅

(9,452 puan) tarafından

Sütlü tatlı severim ama güllaç ı ııııı 😃

(9,420 puan) tarafından

Bana hiç farketmez ben tatlı seviyorum süt şerbet ne olursa 🤣

(10,286 puan) tarafından

Şerbetlide ben sevemiom işde🤣

(9,420 puan) tarafından

🤣🤣🤣🤣🤣

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Afiyet olsunnn bende oğlum uyusa da bende yatsam biraz diye bekliyorum 😵‍💫

(10,286 puan) tarafından
+1

Uyumustur inşallah 😅

(34,373 puan) tarafından

Zor uyudu yaa çok ağlıyor hiç birşey yokken diş çıkaramadı bu aralar 🥲

0 oy
(3,907 puan) tarafından

Cocukalr yattı  bnde kurutma makinesi bitti Çamaşır  katladim ay ne büyük bir nimetmis  şu kurutma makinesi 😂   şuan kafa dinliyorum  tek başıma  afiyet olsun canım 🤗

(10,286 puan) tarafından

O duyguyu keske yasayanlardan olsam bi para gecerse elime ilk iş kurutma makine aldırcam vallah

(3,907 puan) tarafından

Valla kesinlikle tavsiye ederim bnde dha kullanalı 2 gün oldu  yeni aldık  ama cidden rahatlık yani 🤗💖

0 oy
tarafından

Afiyet şifa olsun canım benim yeni yatağa geçtim uyuyabilsem uyuyacam inşallah 😴😴

(10,286 puan) tarafından

İyi uykular sahurda kaldırırım seni😅

0 oy
(241 puan) tarafından

image

bebisi uyuttum kızılcık şerbeti tekrar😊
(10,286 puan) tarafından

Oh keyifler efso

0 oy
(5,529 puan) tarafından

Misafir cagirdim bugun annem babam geldi islerim yeni bitti duş aldim burda takiliyorum cnm sanada afiyet olsun

(10,286 puan) tarafından

Saol cnm 

0 oy
(5,143 puan) tarafından

Biseyler atıştırıyorum hemen uyuycam inşallah sahura kalkamıyorum yoksa :)

(10,286 puan) tarafından

Bende uyunuyorum kalkamam die işde😅

0 oy
(13,006 puan) tarafından

Bende çocukları yıkadım ödevlerini kontrol ettim. 

Gidip beslenmelerine ne koyacam diye bakacam birşeyler yiyip uyucam 

(10,286 puan) tarafından

Kolay gelsin canım

0 oy
(4,591 puan) tarafından

Yemekte 1 tencere sarma yedim hazmedemiyorum galiba 😅😅 sağdan sola dönerken canım çıkacak 

tarafından

Ramazanda acillerin en çok yoğun olma sebebi hazımsızlık problemiymiş geçen haberlerde vermişti 🤣

(4,591 puan) tarafından

Oruçta tutmuyom ki hamile olunca . Benimki tamamen doyumsuzluktan 😅😅😅 

tarafından

2 kişilik yiyorsun diyelim 😅😅😅 kaç haftalık oldun canım 

(4,591 puan) tarafından

14 hafta oldu 

(10,286 puan) tarafından

Maşallah kız benim sevdiğim yemek olunca aynı soda iç bari 😅

0 oy
tarafından

Annem rahatsız annemin yanına geldim şimdi oturma fırsatı buldum 

(10,286 puan) tarafından

Gecmiş olsun canım

tarafından

Teşekkürler 

0 oy
tarafından

Geçen X'de bu tatlıya sütlü peçete diyorlardı bunu görünce aklıma o geldi 😁 afiyet olsun canım Allah kabul etsin inşallah benim yerimede oku , çok özledim Kur'an okumayı bir an önce lohusalık bitsin diye bekliyorum ❤️🥰

(10,286 puan) tarafından

Kuran bilmiyorum türkçe mealli okuyorum canım ya calışıyprum ama şu harfleri bir kestiremiyorum harekeleri sasırttırıyorum çok karışık cok isdiorum hergğn çalüşıyorum kafam boş deilki çocuklar aldı aklımı kalmıyor kafada vallahi

0 oy
tarafından

Evimi temizledim dusumu aldim cocuk uyuyo koca iste ibadet islerinide hallettim simdi zibarcam insaAllah yarin cok isim var afiyet olsun ♥️🤗

(10,286 puan) tarafından

Oh maşalalh yarın yogun bir iş seni bekliooo

0 oy
(9,420 puan) tarafından

Hastaned

imagehhastanedede olsak o keyif yapılacak 🤭🤭

(9,420 puan) tarafından

Keske  düzgün yazabilseydim 🤣🤣🤣

(10,286 puan) tarafından

Olsun ben anladım aşko afiywt oolsun hayırmı

(9,420 puan) tarafından

Sağol canım. Bebişim kilo almıyorda vitaminlerinede çok düşük dediler yatış verdiler 

(10,286 puan) tarafından

Ya gecmşş olsun 

(9,420 puan) tarafından

Sağol canım 

0 oy
(6,062 puan) tarafından

image

şuan bu tatlıyı gömüyorum, sonrasında yarına hazırlık yapmam lazım 🙂
(10,286 puan) tarafından

One kız afiyet olsun😅

(6,062 puan) tarafından

Teşekkür ederim, faslıların tatlısı. Çok güzel, ramazan klasiği gibi bir şey 😌

0 oy
tarafından

Counter oynayacağım oğlan uyusun

0 oy
(6,053 puan) tarafından

image

oğlumla oynuyorum kız ben de
(10,286 puan) tarafından

Geceliğini seveyim onunn😊

(6,053 puan) tarafından

Haha Sağ ol teyzesi ❤️

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 355 göst.
18 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
37 cevap 1,388 göst.
31 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Tombul yanak (3,549 puan) tarafından soruldu
+7 oy
11 cevap 906 göst.
21 Mart 2025 Diğer kategorisinde Kulpsuzkupa. (460 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 813 göst.
3 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde Cedric (1,171 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...