Kızlar bana doğalgaz firmasından mesaj geldi faturanın yarısını devlet ödicekmiş doğalgaz yardımı yani ama e devlete falan baktığımda hiçbirşey görmedim yardım ile ilgili kafam karıştı nasıl öğrenebilirim
Postaneye git sor varsa yardım söylerler
Babamlara geldim artık eve gidince ordaki postaneye giderim
Eşinin e devletine bak cnm
Onda da bişey cıkmadı Canım
1,512,683 soru
24,672,268 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın