+1 oy
3,117 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde (3,818 puan) tarafından

Takip ediyorum da boşanıyorlarmis merak ettim ikiz bebekleri var onlar

26 Cevaplar

+9 oy
(1,461 puan) tarafından

Hiçbir fenomen tanımayan ben :D

(3,818 puan) tarafından

😃😃😃😃😃

tarafından

Beni de ekle yanına 😄 yoldan görsem birinu bile tanımam hiç de gerek duymam

-Reklam-
+5 oy
(9,209 puan) tarafından

Hiç bilmiyorum hiçbir fenomeni de takip etmem çoğu boş beleş işler yapıyor takipçi sayısı olunca bedavadan para kazanıyorlar 

+5 oy
(3,095 puan) tarafından

Bir çok fenomen ailenin hali içler acısı. Düşünün ki bütün hayatlarını sosyal medyada yaşıyorlar. Her gun acaba ne paylaşsak ne akım yapsak derdindeler. Hayatları hiç tanımadıkları binlerce insan önünde yaşanıyor doğrusuyla yalanıyla. Bu ailelerde huzur olur mu?  Aile gıbı hıssedilir mi? Bazıları da birlikteyken para kazandıkları için birlikte devam ediyorlar. Çünkü insanlar onları çok aşık sanıyor çok yakıştırıyor. Paralar gelsin diye yalan hayatlarını sürmeye devam ediyorlar.

Aile içi olan her şey mahremdir ulu orta yaşanmaz. 

+4 oy
(284 puan) tarafından

Bundan bizene peki . Alakaya hizmet

+3 oy
(4,474 puan) tarafından

Adam çocuk gibi ya ayrılacaksan adam gibi ayrıl kızda çok ipleri elinde tutmak isteyen biri gibi birde erkekler erkenden evlenince sonra gözü dışarı kayan var hepsi değil ama kendi babası da bırakıp gitmiş şimdi oda aynı belkide reklam bilemedim naptıkları belli olmuyor ki olan o yavrulara oldu 

(518 puan) tarafından

Ürünleri çıkıyormuş %90 etkileşim için. Güven bana da güven vermiyor😄

+2 oy
(10,124 puan) tarafından

Evet Birkaç gün önce açıkladılar ben de takip etmem ama arada storilerine o bakarım yani dedim onlar bile o kadar bolluğun içinde lüksün içinde bile anlaşmayıp boşanabiliyorlarsa bizim eşlerimizle tartışmalarımız çok normal 

(3,818 puan) tarafından

Ben normal de Instagram'da takibe alırım ama girip bakmam geçen gün eşim söyledi merak ettim

+2 oy
tarafından

Şaşırmadık nedense . Ben kimseyi takip etmem normalde ama sürekli anasayfaya çıkıyor ordan gördüm 

(3,818 puan) tarafından

Bende bu kadar bakmam ama geçen eşim soyledi merak ettim fenomen leri çok takip etmem

+2 oy
(11,830 puan) tarafından

du vskim kimdi o

(11,830 puan) tarafından

takip etmiyomusium 😅hayirlisi oldun cogusu parayi bilunca sapitio

+2 oy
(7,767 puan) tarafından

Instagram'da gördüm de haberi kim oluyor bunlar vasıfları ne tam olarak neyin ünlüsü

+2 oy
(5,466 puan) tarafından

Şaşırmıyorum artık.fenomen olan ya başını açıyor ya eşini boşuyor.geçende bi kadın var Özlem Güneş diye.çarşaflı bi kadındı şimdi açıldı kocasıyla ayrıldı.şarkıları filan patkadı.tekrar bir araya geldiler barışmak için.

(3,818 puan) tarafından

Dgrudur 

+2 oy
(217 puan) tarafından

Çok sevdiğim çiftti neden ayrılıyorlar ki çok iyi anlaşıyorlar halbuki 

+2 oy
(39,700 puan) tarafından

Bir gün önceden doğum günü mu evlilikte yıl dönümümü ne onu kutlayıp paylaştılar sonraki gün boşanma haberleri çıktı..hatta adam çocuklara veda gibi bişey yazıp paylaşmış sonra silmiş. Karısı da video paylaştı işte her ailede olan bişey kavga ettik güven abarttı her kavgada boşanma meselesi açıyor ben dışarıya yansıtmıyorum bu tarz olumsuz durumları gibi gibi yalanlar gibi konuştu boşanmayı. 

+2 oy
(2,888 puan) tarafından

Daha dün birliktelerdi canım Vala duymuyorumki instgram olmayınca youtubeden takip ediyorum gerçekten varmiki acaba  öyle bişey :)) 

+2 oy
(34,545 puan) tarafından

Olabilir İnsanlik hali 

+2 oy
tarafından

Yalannnnn ilgi çekmek amaçları. 

+2 oy
(5,660 puan) tarafından

Takipçi sayıları düşmüştür hiç inanmıyorum. Bi tane daha vardı böyle önce boşandı sonra tekrar evlendi düğünüm cok içimde kalmıştı diyip kocaman bir düğün yapti falan 

+2 oy
tarafından

Valla canım memleketin dört bir yanı cayır cayır yanarken uyduruk gösterişler yapıp sıfırdan başlayıp milletimiz sayesinde milyonluk olduktan sonra k.ıçları kalkan sosyal medya maymunlarını merak etmemek gerek 

Haaa ortada 2 çocuk var onlara üzülürüm ama anne babaları için aynı üzüntüyü yaşayamıyorum 

(202 puan) tarafından

Ne kadar haklısın üzülecek o kadar çocuk var ki onlara gelene kadar tamam hepsi çocuk ama onların hayatı yalan zaten takip edip prim vermenin anlamı yok boş beleş insanlar

+1 oy
(20,164 puan) tarafından

O kim be. Kız siz bu kadar şeye nasıl hakimsiniz

+1 oy
(262 puan) tarafından

Yaa şaşırdım küçük yaştan beri birlikteydiler 

+1 oy
(7,173 puan) tarafından

Çokta mutlulardi halbuki

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 623 göst.
0 oy
12 cevap 1,198 göst.
7 Ocak 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Ultiminyoner (143 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 2,819 göst.
+4 oy
13 cevap 1,399 göst.
23 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,573 cevap

367,016 kullanıcı

...