🌺🌺🌺🌺🌺🌺
İyisiyle kötüsüyle çok şükür sevilenin kalbinde açıyorum o yeter bana elhamdülillah 🙏
Bnm içimdeki bütün çiçekler ölmüş onu farkettim şuan 🤦🏻♀️
Ben ot gibi yaşıyorum sadece
Öyle demeyin ya :( ot gibi yaşamak için gelmedik dünyaya
1,512,700 soru
24,672,567 cevap
367,342 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın