Selamün aleyküm kızlar biliyorsunuz belki kızım prematüre haliyle ilk zamanlar doktor kalabalığa asla girmeyin eve bile misafir almayın demişti ve 2 yaşına kadar hassas bir bebek dikkat edin hemen yoğun bakımlık olur demişti. Kızım 3 Ay yoğun bakımda kaldı teyzem hastaneye yarım saat mesafede oturuyor gelicem deyip gelmedi kızım taburcu oldu şimdi 21 aylık asla evime gelmedi 2 yıllık evliyim kac kere davet ettim kızları da aynı şekilde. Kuzenimin düğünü oldu ama kızım yeni çıkmıştı hastaneden gidemedim haliyle şimdi sorum şu diğer kızı 20 ağustosta düğünü var annem söyledi teyzem ne aradı nede davetiye getirdi siz olsaydınız ne hissederdiniz şu saatten sonra çağırsada gitmem neden böyle yapıyorlar onu anlamıyorum
Gitme boşver seni umursamayanı sen ne umursayacaksın hiç hoşlanmadığım şeydir benimde her şeyi karşı taraftan bekliyorlar burunları havada
Öyle yapıcam canım benim kızımdan hiçbiri değerli değil ki ben küçüklüğünü yaptım evime kac kere davet ettim onlar gelmedi
Gelmesinler boşver lazım değiller benimkilerde aynı hiç bişi yapmamama rağmen konuşmuyorlar benimle umrumda değil
Bu saatten sonra çağırmam zaten canım bir iki gün sonra para için ararlar hayatta gitmem
benim zor günümde yanımda olmayan, sittin sene umrumda olmaz
Aynen öyle canım çok haklısın
Beni çağırmayana asla gitmem canim boşver onlar da sana gelmemiş oldu bitti hem senin sağlık ve evladın sonuçta onların ise düğün çokta.onemli değil
Tabi canım öyle insan bir destek arıyor istiyor zor gününde ben tektim bebeğim 3 Ay yaşama savaşı verdi gelip destek bile olmadılar düğün para için aradılar gitmedim
Teyze, teyze olarak o bağı hissetse onca zaman harekete geçirdi zaten. Ne düğüne git ne tebrik et
Öyle gerçekten kuzenimi severim ama onlarda gelmediler uzak da değiliz ki 20 30 dakikalık mesafe kendileri bilir benim kızımdan önemli değiller
Bende ayni seyi halalarimla yasiyorum.Oglumun sunnetine davet ettim halam gelmedi oglunu gonderdi sonrasinda ben soyledim halama neden gelmedin seni aradi gozum diye.Ben onun her bir isinde esimle gittim.Bebeyim oldu yalnizca telefonda tebrik etti.Hastanede yattik hastalandi hic aramadi sormadi.7aylik daha yuzunu gormedi.Bende aramiyorum simdi.Kendisi isteti boyle olmayi.Esimin halalari teyzeleri daha yakin davraniyor bana
Hayır yani birde büyükler gelip görseler ne olur sanki başka şehirden başka ülkelerden bile geliyor millet bunlar sanki yedi kat yabancı
Gitme bencede.böyle teyzelik olmaz.benim ablamın bebeği vefat etti hiçbiri gelmedi.ablam kaç sene konuşmadı.sizde özel günlerinizde çağırmayın
Ah canım ya başınız sağ olsun çok üzüldüm bunlar böyle ya benim bebek için ölür diyorlarmış erken doğdu diye
Ben ailemden uzakta farklı bir şehirde yaşıyorum canım evlenmeden çalışmaya gelmiştim benimde halam teyzen gibi sürekli ben gider gelirdim ona her gitmemde eli boş gitmez bir işi varsa mutlaka yardım ederdim ama o birgünden bir güne aramadı sormadı gelmedi evlendim hayırlı olsuna gelmedi ilk doğumuma sırf ailem yanımda diye geldi bir hediye almış afedersin çöpte görsen almazsın durumları da gayet iyi sorun alıp almaması da değil gelmesi yeterliydi ama benim için değil annemden çekindiği için geldi aradan 4 sene geçecek neredeyse yine hiç aramadı sormadı herneyse oğlunu evlendirdi düğün için 7 sülaleyi aradı aynı şehirde olan beni davet etmedi düğüne annem ablamlar eniştemler abilerim herkes geldi hepside bende kaldı kına gecesi annem ona niye çağırmadın deyince çağırmaya gerek yok bizden nasılsa diye düşündüm dedi düğün sabahı beni aradı açmadım en son ailem aç deyince açtım kızım sen evladım gibisin ne gerek vardı sanki aramaya düğün kardeşinin düğünü sayılır hazırlan sizinkilerle gel dedi bende kusura bakma davet edilmediğim yere gelmem 10 yıldan fazladır bu şehirdeyim bırak gelmeyi bir kere bile aramadınız ben size siz bana yabancısınız ben senin kapını çaldım ben yanına geldim sende o samimiyet asla olmadı ben iyi güne de kötü güne de gelmem sende gelme dedim kapattım kısası ne biliyor musun kim olursa olsun kendisine hakettiği değeri verin
Cok taktir ettim seni gercekten iyi cevap vermişsin böyle insanların ne faydadan cok zararı olur insana
@ayliz.0 niye böyleler bilmiyorum anlamda veremiyorum sadece iyi insan kötü insan olarak adlandırıyorum. Bazı insanların yapısı bu diyorum iyi olan kötü olamaz kötü olanda iyi olamaz insanın özü neyse odur çok sabrettim halam büyüğüm dedim ama beni çok görmezden geldi eşimin ailesi halan var burda hiç göremedik diyorlardı insanın insanı kollamasına nasılsın kızım demesine ihtiyaç duyar. Bende hem halayım hemde teyze gerçekten kendi halamın düştüğü duruma düşmek istemem hepsi benim için çok özeldir. Geçen ay yeğenim bir operasyon geçirdi ablamla bende kaldılar halam sırf onu artık kabul etmeyeceğimi bildiği için hastaneye ziyarete geldi bana da nasılsın dedi iyiyim teşekkür ediyorum dedim sen nasılsın demedim çünkü zamanında çok dedim mesafe çok iyiymiş gerçekten o artık biliyor çünkü mesafe koyduğumu onu sormayacağımı ne iyisine ne kötüsüne dedim hayatımızda kötü insanlar olmasın hayat zaten kısa ömrümü kötülerle geçirmek istemiyorum
@Rmak2 inam faydasını hiç görmedim zarardan başka yine halam dedim babamın kardeşi olur mu hiç dedim hiç kötü düşünmedim ama görünen köy klavuz istemiyordu o buydu zaten
Bunda gizli haset var kızlar baska bi acıklaması yok yoksa insan kendinden kac yas kücük yegenine böyle davransın
@Rmak2 aynen öyle çokta anlam yüklememek düşünmemek gerekir herkes hakkettiği yeri kendi belirler
Cagirmazsa daha aile bağlarını kopartırım sessiz kafa bendeki
Bende öyle düşünüyorum canım
Evi yakın ve şimdiye kadar hiç gelmemiş. Çocuk içinde gelmemiş beni cagirsaydi da ben gitmezdim. Benim evime gelmedi zor gunlerde bende iyi günlerinde yanında olmam bosveririm.
Öyle canım bende öyle yapıyorum artık kendileri bilir
Gitmezdim kesinlikle net
Gitmicem bende canım
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın