0 oy
292 göst.
Diğer kategorisinde (9,055 puan) tarafından

Kızlar ya havalar serinledi oglum iki defadir altina kaciriyor gece üsütüyor buyuk ihtimalle iki haftadir iki defa oldu gece uyumadan yaptirdim gecede mi kaldirsam ki yazin yapmadi hic bu ara neden boyle yapiyor anlamadim 3.5 yasinda ilk ogrendiginde  geceleri hic sorun olmamisti kaldirmadim oglumda yapmadi gecen haftadan beri iki oldu devami gelir diye  korkuyorum nasil önlem alsam ne yapsam 

7 Cevaplar

0 oy
(9,702 puan) tarafından

Odayı sıcak tutacaksın gerekirse petekleri acacqksin

(9,055 puan) tarafından

Evin ici 27 derece falan ama aslinda geceleri biraz biraz acsam iyi olcak 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Canım çocuğu kalın giydir demek ki üşüyor üstünü ört sürekli üstünü açıyorsa ondandır 

Çocuğun yattığı odanın kaleriferlerini aç 

Yatak alezi koy altına battaniye ört kirlenirse yıkarsın makinada evde çorapsız terliksiz gezmesin 

(9,055 puan) tarafından

Ev ayakkabisi yok corap var ayaginda ama yeterli gelmiyor mu ki panduf tarzi birsey mi alsam alti tabanli coraplara baktim ama kayar diye almamistim 

tarafından

Canım altı kaymayan panduflar var ben 6 yaşında ki oğluma hem evde hem okulda sınıfta giydiriyorum  ayaklarının sıcak duruyor 

(9,055 puan) tarafından

Bugun bakayim olmazsa oyun  grubu var birazdan cikista bakayim 

0 oy
(586 puan) tarafından

Benim kızımda altında bez olmasına rağmen 1 haftadır üstü başı çiş olarak kalkıyor gece üşütüyolar muhtemelen napıcağımıda bilmiyorum artık:( o kadar kalın giydiriyorum üstünü sürekli kontrol ediyorum açmasın falan diye ama nafile

(9,055 puan) tarafından

Bende simdi yorganini makineye attim canim aksam kalkip lavobaya goturucem canim birde aksamlari dogalgazi acayim diyorum 

0 oy
(747 puan) tarafından

Benim oğlumda başladı yapmaya büyük ihtimalle usudukleri için kaçırıyorlar.

0 oy
(43,845 puan) tarafından

Ayaklarını sıcak tut canım 

0 oy
(4,745 puan) tarafından

Üşüdüğü için yapıyorsa bence uyku tulumu ile yatırın 

0 oy
(5,675 puan) tarafından

Bazen oluyor böyle kazalar. Kaçırdığı geceler yatmadan önce çok sıvı tükettiyse hele gayet normal kaçırması. Benim oğlumda da olmuştu çünkü koca bardakla çay içti sonra da uyudu tabii kaçınılmaz son altına yapmak oldu. 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 326 göst.
25 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde 12345ebe (1,329 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 352 göst.
2 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 191 göst.
28 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde hilal02 (67 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 337 göst.
20 Haziran 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatya43 (1,035 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...