+1 oy
1,005 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (3,364 puan) tarafından

image

yagmur yagiyo akşama kadar elektrik yok işler duruyor Bebek uyuyo toz aldım yemek yok hele akıl verin bacilar sizler nasilsiniz

12 Cevaplar

0 oy
(251 puan) tarafından

Bende şimdi attım hahahah 😁😀😃

(3,364 puan) tarafından

Görmedim canım 

(251 puan) tarafından

Aynı anda atmışız hemen hemen ondan ☺️

-Reklam-
0 oy
(3,408 puan) tarafından

Elektrikler bizde de yok 😡

(911 puan) tarafından

Gebes2 nasılsın 

(3,408 puan) tarafından

Gebeş 1 kim kız merak ettim 😂😂 iyiyim çok şükür sen nasılsın 🤗

(911 puan) tarafından

Hafsa onunla hastalarımız aynıydı 😀

(3,408 puan) tarafından

Senin mi kizzz

(911 puan) tarafından

Yok canım ben düşük yaptım mayısta 

0 oy
(7,767 puan) tarafından

Elektrik var iş çok durmayan bebe var 

Nohut pilav turşu üçlüsü akşam yemeginde masamızda olacaklar 



Konudan bağımsız ayı varmı orda 

(3,364 puan) tarafından

Köy oldumu öyle canım 

(6,028 puan) tarafından

Bizde de tilki ve yaban domuzu var. Kaynımın ve komşularının tüm tavuklarını tilkiler telef etti. 

(3,364 puan) tarafından

Tilki bjzimkileride yemişti urfadayken ya sağlam olacak kümes yada yer bitirir

(7,767 puan) tarafından

Tilki benim tavukları da içini deşip bırakmış 19 tane tavugum ziyan oldu 

(3,364 puan) tarafından

Ya insana ne zor geliyo öyle oldumu biz tavuklar yüzünden kaynanamla birbirimize girdik yani yumurtay vermiyordu çocuklarıma felan köpek gelip yiyordu odur budur evimden kovdum konuşmuyoruz oğlu hasta biliyor sormaz yani tavuk işimi kolay etti😂

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Bizde de sular yok 2 gündür yine perişan ediliyoruz günlerdir bıktık bu durumdan 🙄

(3,364 puan) tarafından
+1

Suda zor ya insan bı tuvalet abdest ne bilim gelir inş 

(34,373 puan) tarafından

Belli bir tarih yazıyorlar mesajda şu tarihler arasında kesilecek diye sonra biteceği günün tarihi geliyor o gün bir mesaj daha atıyorlar uzayıp duruyo günlerdir doğru düzgün çamaşır bile yıkayamadık

(3,364 puan) tarafından
+1

Zor iş ya

0 oy
(4,359 puan) tarafından

Koltukta uzanmış keyif yaparken bi yandan yağan yağmur eşliğinde cazz müzik dinleyip sakinliğin tadını çıkarıyorum

(3,364 puan) tarafından

Oh mis desene bebem uyuyo cazdan anlamam az arabesk açarsan gelemmi☺️

(4,359 puan) tarafından

Arabeski benim canavar yanımdayken dinliyorum ruh halime en çok o uyuyor ama bak şimdi siz böyle deyince bi arabesk canım çekti beraber dinleyelim 😂😂

(3,364 puan) tarafından

Oldu tamamdır ❤️ 

0 oy
(10,456 puan) tarafından

Burda da hava yağmurlu. En sevdiğim hava 😌rüzgar fırtına yok. Gök gürültüsü yok. Yağmur çok güzel yağıyor sessiz sakin 😌dışarıda toprak kokusu. Çay demledim eşimde evde birlikte çay içecez ve bebeğin ismine karar verecez inşallah 😂

image

(7,767 puan) tarafından

Kaç haftalık oldun sen doğum için gün vermedi mi doktor 

(3,364 puan) tarafından

Sağlıkla doğsun inşallah 

(10,456 puan) tarafından

31haftalık şu an. Gün değilde bir sıkıntı olmazsa 39.hafta dedi 



Teşekkür ederim Allah razı olsun 

(7,767 puan) tarafından

Ben seni 38 falan diye biliyordum erkenmis o zaman dursun daha günü çok 

(10,456 puan) tarafından

Yok keşke 38 olsaydı 😂 amniyotik Bant var o bir sıkıntı çıkarmazsa daha var doğuma 

0 oy
(6,028 puan) tarafından

image

şunu içeyim, çoooook işim var. 
(3,364 puan) tarafından

Afiyet sifa olsun

(6,028 puan) tarafından

Teşekkür ederim 😌

0 oy
tarafından

Çok canım sıkkın 👿👿👿👿dışarıda kedi bakıyordum, eve pire dadandı. Çamaşır asıyorum dışarı oralarda yatıyorlar kesin onlardan geliyor 

(3,364 puan) tarafından

Ay pire deme bana burda yıkık bı ev var geçen benim büyük oğlan köylüler içine arı kovanı koymuş bakmaya gitmişler buda peşine gakilmis gitmiş geldiki pire gelmiş eve şuan yok yani iki üç gün cmasir suyuyla gezdim

tarafından

Bende ilaç sıktım eve ama dışarı çıkınca üstüme çıkıyorlar. Yine geliyorlar lanet olasicalar. Isırıyorlar insanı 

(3,364 puan) tarafından

Kız bit gibi oğlumun başına yapışmıştı iyyy

tarafından

Vücutta geziyor genelde . Zıplıyor kanadı yok 🤢🤢

(3,364 puan) tarafından

İns çabuk kurtulursunuz

0 oy
(6,669 puan) tarafından

İnsallah o yağmuru nigdeye de bekliyorum allahim duy sesimi 😂😂 

(3,364 puan) tarafından

Çokça aminnn☺️

(6,669 puan) tarafından

🤲🤲🤲🤲🤲🤲

0 oy
(9,196 puan) tarafından

Bizimde yağışlı bugün Yağmur'u özledik kuraklık çok oldu köyde yağmur yağınca elektirik gidiyormu

(3,364 puan) tarafından

 Bilmiyorum bir yıl oldu buradayız çok gitmiyor ama arada gidiyo sabah gitti saat 5 te gelcekmis bakalım 

0 oy
(662 puan) tarafından

Evde saç boyama yaptım rezil oldum galiba 

image

(662 puan) tarafından

Boya hala saçımda:D

(3,364 puan) tarafından

Niye rezil olasın ☺️

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Yarım saat oldu eve gelelı ustumu degısık koltuga attım kendımı hava soguk ve yagmurlu 

(3,364 puan) tarafından

Burasıda soğuk bu hafta hep yağmur varmış 

Şimdi bu kahve yapan olsa ne iyi gelir size 

(5,190 puan) tarafından

Ay sorma sabahtan berı ayaktayım cok ıyı gelır sımdı kalkıp yrmrk yapıcam cay yapıp pısmesını beklıcem

(3,364 puan) tarafından

Allah kolaylık versin siz öyle yazincabannem geldi aklıma ev işine giderd gelirdi hiç üstünü değiştirmeden koltuğa uzanır bı soluklanirdi bizde çocuğuz tabi yorgunluktan kim anlayacak😔

(5,190 puan) tarafından

Annelerımızın ayagına tas degmesın ❤️

(3,364 puan) tarafından
+1

He valla Allah onlardan razı olsun

İlgili sorular

+3 oy
20 cevap 1,672 göst.
19 Eylül 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,364 puan) tarafından soruldu
+2 oy
11 cevap 672 göst.
19 Ağustos 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 986 göst.
11 Ekim 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,364 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 748 göst.
10 Ekim 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Asel delal (845 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...