0 oy
1,383 göst.
Diğer kategorisinde (43,839 puan) tarafından

Bu aktiflik şaka mı 😁😁😁😁😁 canım sıkılıyor napim kocam dışarı da çıkarmıyor kar yağıyor diye 😁😁

Yoğğğğkkkkk Canım daha neler kim sevmiyormus hepimiz bayılıyoruz Kaynanalara😁😁

image

📊 Tek Seçim
31% (18 oy)
69% (40 oy)

26 Cevaplar

+3 oy
(31,458 puan) tarafından

Nefret edecek kadar önemsemiyorum 

(43,839 puan) tarafından

En güzeliiii

-Reklam-
+3 oy
(74 puan) tarafından

Oylama oranlarına bakınca üzüldüm, ne acı böyle, eşinin annesinden nefret etmek, sürekli bir didişme halinde olmak, umarım ve dilerim herkes problemlerini kendi içinde çözebilir. 

(43,839 puan) tarafından
+1

Kaynanalar da gelinlerle yarışta olmasın 

(74 puan) tarafından

Yarış? Bunu anlamadım ama umarım herkes ailesinde mutlu olur

+2 oy
(3,416 puan) tarafından

Özellikle de sen onsuz yapamıyorsun doğru söyle 😂😂😂

(16,494 puan) tarafından

Sjsjsjjs hahaha Nur bencede sen bu şekilde devam et yoksa nazar fln ederler müthiş ilişkinize mazallah 😂😂

(43,839 puan) tarafından

Keşke nazar etseler dimi 🤣🤣🤣

(5,190 puan) tarafından

Sevgısınden yerden yere vurucak yakında 😂😂😂maşallah barekallah dıyın mutlaka 

(43,839 puan) tarafından

Mutlaka söyleyin bak hatrim kalır maşallah demezseniz 😁😁

(5,190 puan) tarafından

🤣🤣🤣🤣🤣

+1 oy
(2,130 puan) tarafından

Çocuklarla nasıl vakit buluyorsun kız 

(43,839 puan) tarafından

Babası da evde 😁😁 kızım babasında küçük bende 

+1 oy
tarafından

onsuz yapamıyoruz valla yakında odayada alcaz ortamızda yatsın soguktur usumesın😂😂😂😂

(43,839 puan) tarafından

Kız sen yakinmissin ya bana hemşeri sayılırız ay sende benim gibi uzağa gelin gelmişsin 

tarafından

sen neredesınkı ben isteyerek kacarak geldım 😅😅

(43,839 puan) tarafından

Ben Kastamonuluyum maraşa gelin geldim ama İstanbul da yaşıyordum. Kız bide kaçtın mi 😁😁

tarafından

nasıl cesaret ettım ınan bılmıyorum 😂😂

(43,839 puan) tarafından

Mutluysan gerisi boş 

+1 oy
(198 puan) tarafından

Ne çok severim ne de nefret ederim.  Nötürüm ona karşı her zaman mesafeliyim de ayriyeten. 

(43,839 puan) tarafından

Bende o şekilde aslında 

(198 puan) tarafından

En iyisi

+1 oy
(67 puan) tarafından

Sorma kız kaynanamsız gözüme uyku girmiyo 😅😅 kendisini görünce bayilasim geliyo "sevinçten tabi " 🤣🤣🤣

(43,839 puan) tarafından

Maşallah maşallah nazar değmesin 😁😁😁

+1 oy
(14,551 puan) tarafından

severim kız ben, arada çok karışıyor bazı şeylere ama insandır yani Allah razı olsun

(43,839 puan) tarafından

Daha sabah ablan sizde kalsın diye arayan kadın insan olamaz 🤣🤣 otel mi burası ya da yol geçen hanı mı dedim kadın istiyor ki biz ailemle baş başa kalmayalım 

(14,551 puan) tarafından

seninki ayrı bir dünya 😂

+1 oy
(2,043 puan) tarafından

Ben severim ya kendi halinde kadın

(43,839 puan) tarafından
+1

Öylesi makbul benimki pitbull gibi 

(2,043 puan) tarafından

Doğru canım postlardan biliyorum senin ki deccal aşkım 

+1 oy
(263 puan) tarafından

Nötr takılıyorum, yerine göre iyiyim yerine göre de mesafeli ha maşallah diyim bu aralar bana iyi geldiği için bende ona iyi gidiyorum. Benimki çok iyi çok hoş ama çok çatal dilli, o dili yaptiği herşeyi batırıyordu ama maşallah duruldu inşallah böyle devam eder

(43,839 puan) tarafından

İnşallah canım inşallah ❤️ 

+1 oy
(3,166 puan) tarafından

16 senelik gelinim 

Hamdolsun bir kere tartıştık sadece daha da bi sesimiz çıkmadı. Bişey olduğu zaman sen iyisini bilirsin der 

Ama eşimin babası tam bir afet allahtan ayrılar 

(43,839 puan) tarafından

Biri iyiyse biri kötü olur bu Şaşmaz zaten 

(3,166 puan) tarafından

Aynen valla 

+1 oy
(2,432 puan) tarafından

Benim kaynanamda çok fazla sevgi pıtırcığı ben uzak duruyorum. Anne yakın görüştük başka zaman gelelim falan diyorum 😮‍💨 

(43,839 puan) tarafından

Kız sizde bulmuş bunuyorsunuz benim kaynanayi vereyim sana 🤣

+1 oy
(534 puan) tarafından

Ben aşk yaşıyorum her sabah 9 buçuk olunca görüntülü konuşuruz akşam çocukları yaptırınca sohbet ederiz ben konuşmadan özlerim 😀 ay Kadir gecesinde de dogmadim ama annem kadar seviyorum buraya girdigimi biliyor okuyorsan falan seni seviyorum canım kayınvalidem ♥️😘

(43,839 puan) tarafından

Hesabı varmı kız burda 🤣🤣

(534 puan) tarafından

Sanmıyorum 😀 birlikteyken benden bakıyoruz kullandığımı biliyor arada giriyor olabilir 

+1 oy
(17,479 puan) tarafından

Ben seviyorum 🤭

(43,839 puan) tarafından

Maşallah diyelim 🌸

+1 oy
(9,688 puan) tarafından

Ben seviyorum.cok nadir gözüme batmadan genel.anlamda iyiz suan.mesela.atlas onlarda bende rahat rahat takiliyorum 😂

(43,839 puan) tarafından

Maşallah diyelim 

+1 oy
(1,872 puan) tarafından

Eskiler seviyo muymus 

(43,839 puan) tarafından

Bilmiyorum 😁😁

+1 oy
(2,158 puan) tarafından

İçinde Allah korkusu olan kaynana kendini sevdiriyor valla ben seviyorum kız kaynanamı Allah ondan razı olsun 😄 

(43,839 puan) tarafından

Kız maşallah 

+1 oy
tarafından

Valla bacım seven ve sevileni tebrik ediyorum 😄

(43,839 puan) tarafından

Biz bir kaşık suda boğulmak istenen tarafiz 😆😆

+1 oy
(1,582 puan) tarafından

Çok severim allah tez zamanda ölmüşlerine kavuştursun😂

(43,839 puan) tarafından

Kız o nasıl dua tövbe 😁😁

(1,582 puan) tarafından

Çok severim Bu duayı dilimden hiç eksik etmem😂

+1 oy
(269 puan) tarafından

Hiç sevmezdim hiç sevmiyorum görünce midem bulanıyo 

(43,839 puan) tarafından

O derece mi kız 

(269 puan) tarafından

2 oldu çok kötü hastalığa yakalandım. Boşanmış olabilirim aradı beni hasta olucam galiba dedim o günden beri aramadı. Boşandıktan sonra endoskopiye girdi gittim bide ***** gibi. Evliyken de temmuz ayında tir tir titredim hastalıktan çoxuğuma dışardan söyledim yemek. Yapamadım şu an hastalıktan yatıyorum bitkisel hayata geçtim resmen çocuk 1 haftadır rezil oldu 

(43,839 puan) tarafından

Eşinle ayriysan kaynana da yok o zaman 

(269 puan) tarafından

Yok bosandıktan sonra da çok hasta oldu ben gittim çorba yaptım götürdüm. Normal günde gitmezdim ama hasta diye çok gittim. Tek yaşıyo diye ama bende tek yaşıyorum onlar için aynı yerde yaşamaya karar verdim çocuğundan torunundan ayrılmasın diye. Kaç oldu boşanmama rağmen hastahanede bile kaldım yanında sadece 1 kere hasta oldum aramadı bile. Sevmeyiz birbirimizi ama insanız ya hastalık olunca benim için akan sular durur 

İlgili sorular

+1 oy
23 cevap 1,305 göst.
20 Kasım 2025 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu
+3 oy
60 cevap 2,820 göst.
0 oy
21 cevap 1,201 göst.
+1 oy
22 cevap 1,341 göst.

Kategoriler


1,512,395 soru

24,668,576 cevap

367,132 kullanıcı

...