0 oy
546 göst.
Diğer kategorisinde (2,043 puan) tarafından

Selamlar bugün geç uyandım kahvaltı geç yaptım o yüzden hasta gibiyim sizler ne yapıyorsunuz 

image

7 Cevaplar

0 oy
(4,964 puan) tarafından

Afiyet şifa olsun inşallah canım ❤️bende şimdi kahvaltıdan kalktım eşimi işe gidecek 14te o yüzden uyudu biraz geç yaptık bizde ☺️kızım uyudu darısı oğluma 😅

(2,043 puan) tarafından

Sağol çiçeğim sizede afiyet olsun canım eşim de işte aradı dedi hastaysan yemek yapma kahvaltını yap diyor gece geç uyuduk kızımla ondan bide grip gibiyim ya 😂

(4,964 puan) tarafından

Geçmiş olsun ☺️🤲❤️

-Reklam-
0 oy
(2,158 puan) tarafından

Zamannnn geçmiyor benim hiç yaaa sizin de öyle mi bende 24 haftaligim daha gözüme dağ gibi geliyor zaman 

(2,043 puan) tarafından

Bencede hiç geçmiyor ya detaylı ultrason yaptırdınız mi 

0 oy
(4,841 puan) tarafından

Benim için gün bitti bile sayılır. Kahvaltı yapıldı, AVM'ye gidip alışveriş yaptım alınacak ufak tefek şeyler vardı. Şimdi eve geldik, kızımı uyutuyorum. Yarın 26 hafta olucam, randevuyu iple çekiyorum artık

(4,841 puan) tarafından

Yoruldum ama erken sabah gitmeyince AVM çok kalabalık oluyor, sevmiyorum. Kızım uyuyunca bende güzelce uyurum artık 😊

(2,043 puan) tarafından

Uyu canım dinlen bebegin cinsiyeti belli mi 🥰

(4,841 puan) tarafından

Evet, erkek olacak inşallah 

(2,043 puan) tarafından

Sağlıkla gelsin benim ki de erkek 

(4,841 puan) tarafından

Amin siiznkide sağlıkla doğsun inşallah 

0 oy
tarafından

kızımı uyuttum yemek yapmaya girişcem yapana kadar uyanmazsa kıyafetlerı var utulencek onları utulerım 

(2,043 puan) tarafından

Kolay gelsin canım bende yemek yapıcam da başım dönüyor şuan eşimde 4te anca gelir 

tarafından

dnlen boşver hem hamılesın geldıgınde beraber yaparsınız

(2,043 puan) tarafından

Öyle yapayım canım bakalım 

0 oy
(3,420 puan) tarafından

Afiyet şifa olsun canım ne yapayım sürekli açım diye geziniyorum vallahi bu gidişle 100 kilo olacam 😂 

(2,043 puan) tarafından

Aman ye gitsin çiçeğim doğumdan sonra veririz 🥰 ben de gece bile kahvaltı yiyiyorum eşim görüyor gülüyor napim oğlun acıkmış diyorum 😂

(3,420 puan) tarafından

Vallahi ne olacak bu halimiz bacım bilmiyorum ama sürekli açım sürekli gece gündüz doymak nedir bilmiyorum 😂😂 inşallah veririz yaa ben genelde veriyorum da bakalım ne olacak 😁

(2,043 puan) tarafından

Ay inşallah ilk doğumda verdim ama çok kilo almamıştım bunda aldım şimdiden 3 kilo

0 oy
(541 puan) tarafından

Biraz gezdim eve geldim uzanıyorum şimdi dünden yemeğim var zaten 5 olsun yemek hazırlarım bende 

(2,043 puan) tarafından

Oo ne güzel canım bende yemek yaptım yedik uzandım şimdi 

(541 puan) tarafından

Afiyet olsun size:) 

0 oy
(3,411 puan) tarafından

Evi sil supur etrafin tozunu al duş al bebeği yatir ütü yap yemegim var bı oğlumu yikiycam komutanım🫡

Yarın eşimin kontrolü var has git gel gün bitiyor dışım kırıldı gene ağrıyo valla Sıka Sıka ağzımda dış kalmadi inşallah rqmazan bereketiyle gelir sen gebesin duanda bizede yer verir misin🩷

(2,043 puan) tarafından

Oo hayatım eline koluna sağlık okurken yoruldum. Tabiki dualarımdasın canım benim diş çok zor yaptır randevu varsa 🥰

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,010 göst.
12 Ocak 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Delirik (3,411 puan) tarafından soruldu
+3 oy
9 cevap 747 göst.
9 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,935 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 453 göst.
14 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,935 puan) tarafından soruldu
+2 oy
11 cevap 876 göst.

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...