+4 oy
1,025 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde (5,623 puan) tarafından

image

 Siparişti bitirdim kızlar.... nasıl olmuş sizce 🌸 Alan kişi çok beğendi mutlu oldum😊

13 Cevaplar

0 oy
(775 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Ne kadara yapıyorsun kız 😂 seninle birlikte marka çanta takıntımı es geçebilirim 😂❤️ 

Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık 🌸👏🏻

(5,623 puan) tarafından

Lohusa halimle demişsin ya ben bebek var sandım 😄

(775 puan) tarafından

Lohusa döneminde dedim kı geçmiş dönem 😂🫶🏻

(5,623 puan) tarafından

Ben yanlış anlamışım kusura bakma canım oruçluyken ben ben değilim 😁

(775 puan) tarafından

Allah kabul etsin kuşum 😂❤️

(5,623 puan) tarafından

Sağol canım 🥰

-Reklam-
0 oy
(5,286 puan) tarafından

Eline emeğine yüreğine sağlık canım benim ❤️ çok güzel olmuş 

(5,623 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim canım benim 🥰🌸

0 oy
(2,487 puan) tarafından

eline saglik . yanindaki vazoyi sen mi yaptin

(9,688 puan) tarafından

Benim kocamda terazi burcu nerdese dogum gunu pastasını o yapcakti zor ikna etmistim😂

(3,383 puan) tarafından

2996 anne yorumların komuk olduğunu nerden bildin kız😂aman valla bazen bakıyorum herşeyi dert ediyoruzda ne oluyo gün gene bitiyo evet benim kaynana oldu canan

(4,180 puan) tarafından

Belli ya bende diyorum bazen cevremdekilere... mesela geliyor acaba yatak odan nasıl (samimiyetimiz yok bi kac kere  gelmiş)bakdım ısrar ediyor kaynanam gibi pekmeraklısın napıcan diyorum😅

(3,383 puan) tarafından

😂ne tuhaf insanlar var.hakkat

(5,623 puan) tarafından

Yok canım onu satın aldım 😊

0 oy
(2,043 puan) tarafından

Çok güzel emeğine sağlık canım fakat çok pahalı değil mi fiyatı ipler pahalı ama bilemedim

(5,623 puan) tarafından

Canım ip pahalı kanvas yine aynı şekilde.  Zincir kilit kenarlık derken malzeme fiyatını da çıkarmak zorundayım emek var . Emin ol daha da pahalı satıyorlar . 

(2,043 puan) tarafından

Doğrudur canım emeğine sağlık çok güzel olmuş 

(5,623 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰

0 oy
(9,208 puan) tarafından

Eline emeğine sağlık böyle minik çanta kullanamıyorum büyükleri yokmu bunların 

(5,623 puan) tarafından

Canım kalıpları bu kadar olduğu için bunlardan yapıyorum.  Kalıpları büyük yok en büyük boyu bu . Ama minik değil öyle ben kullanıyorum.  Cüzdan telefon anahtarlık gözlük vs koyuyorum kolaylıkla giriyor 

0 oy
(4,374 puan) tarafından

Emeğinize sağlık bereketli kazançlarınız olsun

(5,623 puan) tarafından

Amin canım inşallah çok teşekkür ederim 🥰

0 oy
(4,180 puan) tarafından

Yapıyorsun bu sporu 💯

(5,623 puan) tarafından
+1

Çok teşekkür ederim canım 😊🤍

0 oy
(9,688 puan) tarafından

Hemde harika olmuş 💯

(5,623 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim canım 🥰

0 oy
(1,021 puan) tarafından

Befde yapiyorun siyahini en buyuk boyu bumu canim

(5,623 puan) tarafından

Evet bu canım 

0 oy
(6,044 puan) tarafından

Maşallah bacımsu ❤️

(5,623 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 

0 oy
(6,078 puan) tarafından

Emeğine sağlık çok güzel olmuş 

(5,623 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 🥰

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Çok güzel olmuşş bacımm🤩 çanta yapımı dedim mi de sen yanii👏🏻👏🏻🤌🏻🌸🌸

(5,623 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim çiçeğim 🥰

0 oy
(17,127 puan) tarafından

Estetik fotoğraflar çekiyorsun zevkin zaten müthiş 

Burdan görüyorum el emeklerini , takdir ediyorum çok beceriklisin 🌸

(5,623 puan) tarafından

Canım çok teşekkür ederim 🌸💖

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 1,358 göst.
20 Ekim 2025 Ev & Yaşam kategorisinde -HEMDEM- (5,623 puan) tarafından soruldu
+4 oy
8 cevap 615 göst.
23 Nisan 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde siyahmezarinsahibi (1,832 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 395 göst.
3 Nisan 2025 Diğer kategorisinde siyahmezarinsahibi (1,832 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 325 göst.

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,164 cevap

367,051 kullanıcı

...