0 oy
210 göst.
önce Diğer kategorisinde (1,872 puan) tarafından

Hayirli sabahlar kizlarim nasilsiniz 

Uyandiniz mi kahvalti yaptiniz mi cayinizi kahvenizi aldiniz mi ne var ne yok nasil gecti hafta sonu 


Bizim rezillikle gecti ya 

Sozde cumartesi sabah esim geceden gelecekti 2 gun kari koca ilk defa temizlik yapcaktik ben hevesli o hevesli bi de geldi ki hastalanmis gitti yatti bi daha toparlanamadi 

Bende mide yanmalari sirt bel agrisi esim bi taraftan ayyy cok zor gecti elhamdülillah 


Bugun ise gitti hala kotuymus bende gece nasil uyuduysam 10da zor uyandim o da cocuk aciktim dedide oyle uyandim kac gundur uyuyamiyodum o cikti heralde 


Kalkinca makinaya camasir attim calisiyo cocuga kahvalti verdim benimde hic canim istemiyo yatiyorum yine siz napiyosunuz kizlar nasilsiniz 

7 Cevaplar

0 oy
önce (39,700 puan) tarafından

Hayırlı sabahlar. Çoktan kahvaltı yaptık biz. Bulaşıkları yıkadım bitirdim. Bitirir bitirmez kendimi duşa attım. Terden artık her yerim kaşınıyordu. Simdi kalkıp etrafı toplayıp süpürecem. 

önce (1,872 puan) tarafından

Oh masaAllah erken baslamissin gune en guzeli 

-Reklam-
0 oy
önce (3,383 puan) tarafından

Günaydın hayırlı günler olsun canım Allah kolaylık versin işler bı şekilde yapılır bende kavalti yaptım eve basliycam çamaşır mutfak sil süpür derken saat 4 olur makarna salatasi yapicam yoğurdum var ziyan olmasın öyle işte mide yanmana şurup bı tek içerdim ben bide esoguk süt işe yarardi

önce (1,872 puan) tarafından

Biter biterde cok fazla uzadi ve benim isim hep boyle oluyo cok uzuyo hayirlsi artik vardir Rabbimin bi bildigi bakalim makarna salatasi da su sicaklarda en iyilerden biri olabilir valla en iyisini dusunmussun mide yanmasina bende sadece surup iciyorum sutten tiksindim icemiyorum yogurt ayran da once iyi geliyodu son donemlerde o da fayda etmiyo yapcak bisey yok surubunda tadi kotu ama bi kac saat kesiyo 

önce (3,383 puan) tarafından

Bende son üç ay çok çektim yanma olduğu zaman uyku bilmezdim ama geçiyor hepsi 

önce (1,872 puan) tarafından

Evet benimde son 1 ayim kaldi 

önce (3,383 puan) tarafından

Sağlıkla kucağına al inş bir kokladinmi ohhh herşeyi unutuyor insan🩷

önce (1,872 puan) tarafından

İnsaAllah 

0 oy
önce (11,014 puan) tarafından

Geçmiş olsun canım 

Bende kötüyüm çünkü 6+1 haftadan bulantı ve halsizlikten çok yorgunum kalkamıyorum bile 🤢

önce (1,872 puan) tarafından

Ayyy 4uncu mu kiz masaAllah sana o haftalarda ben gece deliksiz sabaha kadar uyur gun icinde de sabah ogle aksam 1er saat muhakkak uyurdum elimde olmadan sabah kalkar kahvalti yapardim mesela toplamadan uyurdum geri kalkar oglen yemegi yapardim cocugu ogle uykusuna zor yatiririrdim kalkinca bi yemek yer aksam cayi koyar uyuyakalirdim bi kac kez ocak acik uyumusum iyiki yangin cikmadi bulantilar benim 14te gecti sabret gececek merak etme 

önce (11,014 puan) tarafından

Evet cnm 4. İnşallah benimde tez vakitte geçer babamın evine gidicem cuma günü oğlumun karnesini alicaz 1 temmuzda kalp atışını nasip olursa duymaya gidicem snr 2-3 haftaliğim gidecem inşallah bklm çok zor ya sadece haslanmış patates ve makarna yiyebiliyorum 😢

önce (1,872 puan) tarafından

Ayyy ilk gunlerim aklima geldi yapcak bisey yap hayatim ne yiyebiliyosan onu ye yani 

0 oy
önce (13,667 puan) tarafından

Koşturmacayla geçti valla benimki kuzum ayaklarım ağrıyo hala uykusuzum bide daha alışamadım çok şükür bu günüme ❤️

önce (1,872 puan) tarafından

Naptin gectin mi eve 

önce (13,667 puan) tarafından

Evet canım cumartesi geçtim 

önce (1,872 puan) tarafından

Hadi gozun aydin canim benim cok sevindim alisirsin zamanla olur 

önce (13,667 puan) tarafından

Sağol canım Allah razı olsun 🌺 inşallah ya duş alma ve uyuma sorununu aşarsam

0 oy
önce (5,469 puan) tarafından

Günaydın canım.biz küçük oğlanla güne erken başladık.saat 6 gibi kalktı sonra abisi uyandı.kahvaltı faslı bitince sofraları makineye attım mutfağını süpürdüm.küçük uyursa inşallah çöpleri atıp şöyle heryeri elden geçirecek sonra duş 

önce (1,872 puan) tarafından

Off makinaya atcam deyince sinirlerim yine tepeme cikti kolay gelsin sana da 

0 oy
önce (107 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım inşallah bian önce geçer siz de dikkat edin. Havalarda insanı yoruyor canım bide iki canlisin normal yorulman uyuman son zamanlardaki o bel sırt ağrıları çok fena oluyor ya Allah yardımcın olsun 🤲🏼🌸🩷 

Ben de büyük temizlik moduna giristim bakalım bian önce bitirmem lazım eşimin en küçük erkek kardeşi yaz doneminde bizde kalcak biraz kafam rahat olur en azından yemek çocuklar günlük temizlikle uğraşırım. 

Normalde eşimin memleketine gitcektik bir ay izin alıp eşim izne çıkacaktı ama annesine kanser şüphesi varmış bianda olaylar tepetaklak oldu şimdi bı yere gittiğimiz yok tabi böyle bir süreçte zaten kimse tatil düşünmez şuan işte bende onlara destek olma süreci deyim. Bana gelip gidecekler ara ara bakalım inşallah altından kalkabilirm 

önce (1,872 puan) tarafından

Sagol canim Allah razı olsun inşallah gecer valla 1 aydir hastaliktan kurtulamadi havalarda yoruyo gercekten hic canim istemiyo yerimden kalkmayi dogursam da rahatlasam 

Kayninla anlasabiliyosan cok iyi oluyo benim bi kucuk kardesim var 21 yasinda evlendigim gunden beri yaz tatillerinde falan gelir kalir bazen bizde cok ferahlarim cocukls oynar gerekirse ev islerine de yardim eder buyuk kardesim olsa yemek yapar hic yukum olmaz kaynunda oyleyse cok iyi olur 

Ayy cok gecmis olsun bacim cok uzuldum insaAllah korktugunuza ugramazsiniz hic 

önce (107 puan) tarafından

Sabret canım az kalmış sayılır sayılı gün çabuk geçermiş 😊🤲🏼 sağlıcakla sağlıcakla kucağına alır kavuşursun inşallah 🤲🏼🌸🩷

Kaynım da 19-20 yaşlarında zaten iyi biri severim tam belli değil gibi gelip gelmeyeceği ama ben kendim için de onlar için de bir temizlik serüvenine başladim 😁 malum iki küçük çocuk zaten çok hızlı gitmiyor onlar gelene kadar ancak bitiririm 😊 

Şu an durumlar iyi gibi bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz canım Allah razı olsun sağ ol 🌸🩷🤲🏼🥰

önce (1,872 puan) tarafından

Amin canim benim insaAllah 

0 oy
önce (162 puan) tarafından

valla hafta sonu cok zordu sankı 1 hafta gecmıs gıbı😏

Kızım hastaydı daha yenı yenı ıyılesıyor gecen uyuyamadık dun gecede sureklı sureklı uyandı sabah uyumusuz 11 12 gıbı uyandık ıyı geldı hala bıraz daha varda uykum varda ıcım rahat olmuyor uyuyunca uyanır duyamazsam dıye yanı kıza bakan olsa uyurdum aslındada oyle bırı varda yok gıbı ıste


önce (1,872 puan) tarafından

Anliyorum seni kac aylik da kiz 

İlgili sorular

+6 oy
14 cevap 697 göst.
29 Aralık 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 195 göst.
10 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Alpingo!!45 (747 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 346 göst.
2 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zeynosss (16,092 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 469 göst.
16 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Nezire5816 (831 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...