Hayirli sabahlar kizlarim nasilsiniz
Uyandiniz mi kahvalti yaptiniz mi cayinizi kahvenizi aldiniz mi ne var ne yok nasil gecti hafta sonu
Bizim rezillikle gecti ya
Sozde cumartesi sabah esim geceden gelecekti 2 gun kari koca ilk defa temizlik yapcaktik ben hevesli o hevesli bi de geldi ki hastalanmis gitti yatti bi daha toparlanamadi
Bende mide yanmalari sirt bel agrisi esim bi taraftan ayyy cok zor gecti elhamdülillah
Bugun ise gitti hala kotuymus bende gece nasil uyuduysam 10da zor uyandim o da cocuk aciktim dedide oyle uyandim kac gundur uyuyamiyodum o cikti heralde
Kalkinca makinaya camasir attim calisiyo cocuga kahvalti verdim benimde hic canim istemiyo yatiyorum yine siz napiyosunuz kizlar nasilsiniz
Hayırlı sabahlar. Çoktan kahvaltı yaptık biz. Bulaşıkları yıkadım bitirdim. Bitirir bitirmez kendimi duşa attım. Terden artık her yerim kaşınıyordu. Simdi kalkıp etrafı toplayıp süpürecem.
Oh masaAllah erken baslamissin gune en guzeli
Günaydın hayırlı günler olsun canım Allah kolaylık versin işler bı şekilde yapılır bende kavalti yaptım eve basliycam çamaşır mutfak sil süpür derken saat 4 olur makarna salatasi yapicam yoğurdum var ziyan olmasın öyle işte mide yanmana şurup bı tek içerdim ben bide esoguk süt işe yarardi
Biter biterde cok fazla uzadi ve benim isim hep boyle oluyo cok uzuyo hayirlsi artik vardir Rabbimin bi bildigi bakalim makarna salatasi da su sicaklarda en iyilerden biri olabilir valla en iyisini dusunmussun mide yanmasina bende sadece surup iciyorum sutten tiksindim icemiyorum yogurt ayran da once iyi geliyodu son donemlerde o da fayda etmiyo yapcak bisey yok surubunda tadi kotu ama bi kac saat kesiyo
Bende son üç ay çok çektim yanma olduğu zaman uyku bilmezdim ama geçiyor hepsi
Evet benimde son 1 ayim kaldi
Sağlıkla kucağına al inş bir kokladinmi ohhh herşeyi unutuyor insan🩷
İnsaAllah
Geçmiş olsun canım
Bende kötüyüm çünkü 6+1 haftadan bulantı ve halsizlikten çok yorgunum kalkamıyorum bile 🤢
Ayyy 4uncu mu kiz masaAllah sana o haftalarda ben gece deliksiz sabaha kadar uyur gun icinde de sabah ogle aksam 1er saat muhakkak uyurdum elimde olmadan sabah kalkar kahvalti yapardim mesela toplamadan uyurdum geri kalkar oglen yemegi yapardim cocugu ogle uykusuna zor yatiririrdim kalkinca bi yemek yer aksam cayi koyar uyuyakalirdim bi kac kez ocak acik uyumusum iyiki yangin cikmadi bulantilar benim 14te gecti sabret gececek merak etme
Evet cnm 4. İnşallah benimde tez vakitte geçer babamın evine gidicem cuma günü oğlumun karnesini alicaz 1 temmuzda kalp atışını nasip olursa duymaya gidicem snr 2-3 haftaliğim gidecem inşallah bklm çok zor ya sadece haslanmış patates ve makarna yiyebiliyorum 😢
Ayyy ilk gunlerim aklima geldi yapcak bisey yap hayatim ne yiyebiliyosan onu ye yani
Koşturmacayla geçti valla benimki kuzum ayaklarım ağrıyo hala uykusuzum bide daha alışamadım çok şükür bu günüme ❤️
Naptin gectin mi eve
Evet canım cumartesi geçtim
Hadi gozun aydin canim benim cok sevindim alisirsin zamanla olur
Sağol canım Allah razı olsun 🌺 inşallah ya duş alma ve uyuma sorununu aşarsam
Günaydın canım.biz küçük oğlanla güne erken başladık.saat 6 gibi kalktı sonra abisi uyandı.kahvaltı faslı bitince sofraları makineye attım mutfağını süpürdüm.küçük uyursa inşallah çöpleri atıp şöyle heryeri elden geçirecek sonra duş
Off makinaya atcam deyince sinirlerim yine tepeme cikti kolay gelsin sana da
Çok geçmiş olsun canım inşallah bian önce geçer siz de dikkat edin. Havalarda insanı yoruyor canım bide iki canlisin normal yorulman uyuman son zamanlardaki o bel sırt ağrıları çok fena oluyor ya Allah yardımcın olsun 🤲🏼🌸🩷
Ben de büyük temizlik moduna giristim bakalım bian önce bitirmem lazım eşimin en küçük erkek kardeşi yaz doneminde bizde kalcak biraz kafam rahat olur en azından yemek çocuklar günlük temizlikle uğraşırım.
Normalde eşimin memleketine gitcektik bir ay izin alıp eşim izne çıkacaktı ama annesine kanser şüphesi varmış bianda olaylar tepetaklak oldu şimdi bı yere gittiğimiz yok tabi böyle bir süreçte zaten kimse tatil düşünmez şuan işte bende onlara destek olma süreci deyim. Bana gelip gidecekler ara ara bakalım inşallah altından kalkabilirm
Sagol canim Allah razı olsun inşallah gecer valla 1 aydir hastaliktan kurtulamadi havalarda yoruyo gercekten hic canim istemiyo yerimden kalkmayi dogursam da rahatlasam
Kayninla anlasabiliyosan cok iyi oluyo benim bi kucuk kardesim var 21 yasinda evlendigim gunden beri yaz tatillerinde falan gelir kalir bazen bizde cok ferahlarim cocukls oynar gerekirse ev islerine de yardim eder buyuk kardesim olsa yemek yapar hic yukum olmaz kaynunda oyleyse cok iyi olur
Ayy cok gecmis olsun bacim cok uzuldum insaAllah korktugunuza ugramazsiniz hic
Sabret canım az kalmış sayılır sayılı gün çabuk geçermiş 😊🤲🏼 sağlıcakla sağlıcakla kucağına alır kavuşursun inşallah 🤲🏼🌸🩷
Kaynım da 19-20 yaşlarında zaten iyi biri severim tam belli değil gibi gelip gelmeyeceği ama ben kendim için de onlar için de bir temizlik serüvenine başladim 😁 malum iki küçük çocuk zaten çok hızlı gitmiyor onlar gelene kadar ancak bitiririm 😊
Şu an durumlar iyi gibi bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz canım Allah razı olsun sağ ol 🌸🩷🤲🏼🥰
valla hafta sonu cok zordu sankı 1 hafta gecmıs gıbı😏
Kızım hastaydı daha yenı yenı ıyılesıyor gecen uyuyamadık dun gecede sureklı sureklı uyandı sabah uyumusuz 11 12 gıbı uyandık ıyı geldı hala bıraz daha varda uykum varda ıcım rahat olmuyor uyuyunca uyanır duyamazsam dıye yanı kıza bakan olsa uyurdum aslındada oyle bırı varda yok gıbı ıste
Anliyorum seni kac aylik da kiz
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın