+1 oy
231 göst.
önce Ev & Yaşam kategorisinde (663 puan) tarafından

Çocukları uyuttuk görümceyle baş başa kaldık ,koca arkaslarinin yanına gitti küçük ateşlendi ilaçlarını verdim uyuyor ,sizde iki gün tatile geldm duyda inanma :(

image

sizde nevar ne yok

6 Cevaplar

0 oy
önce (105 puan) tarafından

Vala bu sıcakta iki çocuk bide hamilekik çok zorlanıyorum 24 haftalık hamileyim çok zor eşim uyuyo kızımla bn uyanigiz TV bakiyoruz büyük kızım uyudu 

önce (663 puan) tarafından

Bende ani üç çocuk üstüne 20 haftalık gebelik bakalım hayirla güzellikle geçsin insallah

önce (105 puan) tarafından
+1

Sağlıkla kucagimiza alalım inşalah 

-Reklam-
0 oy
önce (10,126 puan) tarafından

Oh iyi eğlenceler canım 

Bende rüyalar alemine yolculuğa çıkacağım çok az kaldı 😅

image

önce (663 puan) tarafından

🤣🤣 hayırlı rüyalar 🌺

0 oy
önce (14,570 puan) tarafından

amann geçmiş olsun, tatilde de hastalık fena🤦🏼‍♀️ çabuk geçer inşallah

ben de uyku öncesi direniyorum nedense 😂 

önce (663 puan) tarafından

Sagoalsin inşallah,dinlenme saati çünkü ondandır🌺🤣

0 oy
önce (70 puan) tarafından

Oy kuzum gecmıs olsun ıyı tatıler sanada bende esımle kahve ıçıyırum balkonda

önce (663 puan) tarafından
+1

Allah razı olsun, afiyet sifaolsun inşallah 

0 oy
önce (534 puan) tarafından

Kayınvalideme yaz temizliği yaptım kafam dağıldı biraz malum artık bir evim yok :) o da sağolsun çocukları uyuttu biraz Burda takılayim dedim

önce (663 puan) tarafından

İyi yapmışsın Allah kolaylık versin inşallah 🌺 

0 oy
önce (172 puan) tarafından

benımde kızım hasta cumadan berı dunden berı zar zor mama verıyordum bugun hiç yemıyor sırıngayla verebılıyorum boğazı agrıyor sanırım uyutmustum şımdı uyandı oturuyoruz 🥺 çok yoruldum tek basıma cabalamaktan 😣 

önce (663 puan) tarafından

Rabbim acil şifalar versin inşallah 🌺 

önce (172 puan) tarafından

saol canım boğaz agrısıyla nasıl yedırebılırım bi tavsıyen varmı herseyı denedım ama yok yemek ıstemıyor çişide sarıdır az az yapıyor 🥺 

önce (663 puan) tarafından

Aslında yemek yemekten ziyade daha çok sıvı tüketmesi daha sağlıklı olur biz yetişkinlerde de öyle yap o enfeksiyonu idrar yoluyla atması boğazını temizlemesin çok daha sağlıklı olur ya İnşallah bir an önce geçer çünkü boğaz ağrısı çok zor ya çok kötü bir şey

önce (172 puan) tarafından

10 aylık gunduz su ıcıyordu ama 1 2 yudum alıyor sonrasını tukuruyordu emzık tutuyor ama bıberonu naptıysam tutturamadım aksam  8 9 gıbı zar zor şırıngayla denedım 3 olcek falan yedırdım sonra 11.30 gıbı uyandı hırıltılı neffessız kalmıs gıbı su bıle ıcmıyordu googleden baktım ne ıyı gelır dıyede hava makınesı yazıyordu o telasla evde oldugunu bıle unutmusum 🤦 baktım ılacın tarıhı gecmıs ıcın bıraz su koydum onun buharı ıyı geldı allahtan sımdı yedı uyudy kaç gundur ne yasadıgımı Allah bılır ağlarsam kendımı durduramam daha bıtkın duserım dıye aglayamıyorum 😒 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 595 göst.
8 Şubat 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 313 göst.
2 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 465 göst.
23 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 886 göst.
2 Ağustos 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Nazenin premses (11,729 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,319 soru

24,667,683 cevap

367,077 kullanıcı

...