0 oy
330 göst.
önce Diğer kategorisinde (59 puan) tarafından

Merhaba kızlar yarın sabah sezaryen doğumum var çok heyecanlıyım aynı zamanda çok da korkuyorum beş yaşında bir kızım da var onu arkamda bırakıp girmek daha çok korkutuyor benı dualarınız eksik etmeyin Ameliyat da hisseder miyim nasıl olur süreç çok korkuyorum duanızı etmeyin lütfen tecrübelerinizede açığım 

11 Cevaplar

+1 oy
önce (377 puan) tarafından

Rabbim kolaylik versin canım. Kızını emanet ettiğin kişi babasıyla veya güvenilirse hic korkma. Girip çıkarsın yavrunla birlikte insallah. Dualarımız seninle.🌸

önce (59 puan) tarafından

Âmin Allah razı olsun inşallah çok teşekkür ederim

-Reklam-
0 oy
önce (147 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun canım ilki normal doğum muydu ? Ben ikinci doğumunu yaparken oğlum iki yaşındaydı ve hicbl bensiz uyumuslugu yoktur kimseyle de kalmamıştı babasıyla bile seni anlıyorum aklımda onla gittim onla çıktım ama bı şekilde geçiyor canım😊 sonuçta bildiğin insanlara da emanet ediyorsun rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼🌸🩷

önce (59 puan) tarafından

Âmin çok teşekkür ederim yok benim ilki de sezeryanda sorunsuz güzel bir şekilde geçmişti hiç hissetmedim bile ama şu an hisseder miyim ameliyatında diye korkuyorum etrafta insanların kötü konuşmalarından maalesef ETKİLENİYORUZ

önce (147 puan) tarafından

Aman cahil insanlara kulak asma annemin bir komşusu vardı annemlerde son ay kalmıştım kadın gelip gelip aynı şeyleri anlatıyordu yirmi sene önceki doğumları birde 😁🤣 iki normal doğum yaptım kadın bana şey demek istiyordu sancı çekerken ölebilirsin dikkat et saçma sapan insanlar hikayeler canım 

Rabbim sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin bu da ilki gibi güzel geçer merak etme 🤲🏼🩷🌸

önce (59 puan) tarafından

Yaa evet gerçekten kulak asmamak en ıyısı ❤️ Allah razı olsun gerçekten ıcımı rahatlattınız rabbım herkesin yardımcısı olsun 🙏🥰

önce (147 puan) tarafından

Amin canım 😘🥰

0 oy
önce (674 puan) tarafından

Sağlıkla kucağına al inşallah canım 

önce (59 puan) tarafından

Âmin Allah razı olsun çok teşekkür ederim

0 oy
önce (3,890 puan) tarafından

Hiç korkma cnm Allah’ın izniyle çok güzel geçicek bende çok korkuyordum ama sezaryene girince boşuna korkmuşum demiştim oradaki çakılan sağlıkçı arkadaşlar o kadar iyi ve ilgililer ki ne ara oldu bitti diyorsun hele bebeğinin sesini duydun mu dünya umrunda olmaz Allah yardımcın olsun cnm hiç stres yapma çok rahat geçicek

önce (59 puan) tarafından

İnşallah ya çok teşekkür ederim Allah razı olsun güzel dualarınız için

0 oy
önce (14,399 puan) tarafından

2 sezeryanli bir ana olarak hiç korkma bacım sağ salim kucağına alıp çıkarsın inşallah. Hissetme olmuyor ikisini de spinal yaptım sadece bebeğin çıkacağı an hafif bir mide bulantısı oluyor oda saniyelik sonrası 2 çocuklu hayata merhaba... 

önce (59 puan) tarafından

Yaa insallah öyle kolaylıkla geçer çok teşekkür ederim 

0 oy
önce (3,399 puan) tarafından

Amannnn kaç kat kesilsekte bir kokuya bakar unutmamız sende sağlıkla yavruna kavuş inş şöyle kokusunu içine çek bak korku yerini nasıl mutluluğa sevince bırakıyor canım 😊

önce (59 puan) tarafından

Amin insallah öyle tabı rabbım sağlıklı kolay dogumlar nasıp etsın

0 oy
önce (1 puan) tarafından

2.5 ay önce spiral anestezi ile sezeryan oldum belden uyuşturdular herkes alan iğne girerken çok ağrır falan diye korkuttular ama inan ki sadece sivri sinek ısırığı gibi oldu. Sezeryandan çıkınca da 6 saat ayağa kalkmadım ve kum torbası koydular ağrım da çok olmadı zaten ağrı kesici de yapıyorlar. Korkulacak bişey yok yani canım kimseyi dinleme sen

önce (59 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim insallah öyle kolaylıkla olur amelıyat anını acı hıssettınız mı acaba 

0 oy
önce (1,614 puan) tarafından

Yarım saat suriyo taş catlasin sadece bele iğne olunca oda oyle dayanilmicak bisi degil gerisini hissetmiyosun zaten sezeryanda ilk uyusukluk gecene kadar normal hasta bezi daha mantikli ayaklaninca külot bez hayat kurtarir bide ilk aya kalican zaman yere degil direk karsiya bak bas donmesi daha az oluyo sut hemen gelmeyebiliyo o yüzden mama biberon kucuk termosta onceden kaynattigin su bide bitter cikolata ve kahve ic hemen vicuttan anestezi daha hizli atilir bide ben ayaklaninca surekli hareket halindeydim o yuzden daha cabuk toparladim bence

önce (59 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için Allah razı olsun inşallah kolaylıklar geçer ameliyattan indikten sonra mı hasta bezi takılıyor 

önce (1,614 puan) tarafından

Evet cikinca hala uyusuk olunca hasta bezi takili olunca daha rahat oluyo hayirli en kısa ve ennrahat dogum olir insallah 

önce (59 puan) tarafından

Teşekkür ederim âmin inşallah

0 oy
önce (1,193 puan) tarafından

Aynı şeyleri ben de yaşadım kızımınarkamda bırakıp doğuma girdim ama kızımı güvendiğim birisine emanet ettim o yüzden içim rahattı doğumumda ilkine göre daha kolay geçti sağlıkla kucağına al

önce (59 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim sizin de ikinci sezaryen mıydı

0 oy
önce (1,901 puan) tarafından

Kiz aman 5 dkda kesip alip cikartiyolar onu nu dert ediyosun normal dogursam saatlerce icerde kalcan sanci cekecen buyuk cocuk disarda bekleyecek o kadar saat oyle olmaktansa gir 5 dkda aldir cik ne guzel iste korkma aci hissetmiyosun kolunu sık anca o kadar bi baski hissetcen bitti korkma gule oynaya git makyaj yap sacini basini masala falan biseyler yap fotograf cekinirsiniz 

önce (59 puan) tarafından

Ya inşallah öyle kolaylık olur Allah razı olsun teşekkür ederim yorumun için

önce (1,901 puan) tarafından

Yok yok merak etme kus gibi olcaksin sezeryan normalden kolay bende sezeryan yaptim 

0 oy
önce (41 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun canım Allah seninle Olsun Allah seni korusun inşallah umarım sağ salim kucagına alırsın yavrunu sadaka ver çok dua et Allahın ıznıyle hiç bişey olmaz 

önce (59 puan) tarafından

Allah razı olsun çok teşekkür ederim amin ınsallah 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 250 göst.
24 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde 12345hg (352 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 362 göst.
0 oy
5 cevap 260 göst.
20 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sultanpoyraz (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 301 göst.

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...