Merhaba kızlar yarın sabah sezaryen doğumum var çok heyecanlıyım aynı zamanda çok da korkuyorum beş yaşında bir kızım da var onu arkamda bırakıp girmek daha çok korkutuyor benı dualarınız eksik etmeyin Ameliyat da hisseder miyim nasıl olur süreç çok korkuyorum duanızı etmeyin lütfen tecrübelerinizede açığım
Rabbim kolaylik versin canım. Kızını emanet ettiğin kişi babasıyla veya güvenilirse hic korkma. Girip çıkarsın yavrunla birlikte insallah. Dualarımız seninle.🌸
Âmin Allah razı olsun inşallah çok teşekkür ederim
Allah yardımcın olsun canım ilki normal doğum muydu ? Ben ikinci doğumunu yaparken oğlum iki yaşındaydı ve hicbl bensiz uyumuslugu yoktur kimseyle de kalmamıştı babasıyla bile seni anlıyorum aklımda onla gittim onla çıktım ama bı şekilde geçiyor canım😊 sonuçta bildiğin insanlara da emanet ediyorsun rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼🌸🩷
Âmin çok teşekkür ederim yok benim ilki de sezeryanda sorunsuz güzel bir şekilde geçmişti hiç hissetmedim bile ama şu an hisseder miyim ameliyatında diye korkuyorum etrafta insanların kötü konuşmalarından maalesef ETKİLENİYORUZ
Aman cahil insanlara kulak asma annemin bir komşusu vardı annemlerde son ay kalmıştım kadın gelip gelip aynı şeyleri anlatıyordu yirmi sene önceki doğumları birde 😁🤣 iki normal doğum yaptım kadın bana şey demek istiyordu sancı çekerken ölebilirsin dikkat et saçma sapan insanlar hikayeler canım
Rabbim sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin bu da ilki gibi güzel geçer merak etme 🤲🏼🩷🌸
Yaa evet gerçekten kulak asmamak en ıyısı ❤️ Allah razı olsun gerçekten ıcımı rahatlattınız rabbım herkesin yardımcısı olsun 🙏🥰
Amin canım 😘🥰
Sağlıkla kucağına al inşallah canım
Âmin Allah razı olsun çok teşekkür ederim
Hiç korkma cnm Allah’ın izniyle çok güzel geçicek bende çok korkuyordum ama sezaryene girince boşuna korkmuşum demiştim oradaki çakılan sağlıkçı arkadaşlar o kadar iyi ve ilgililer ki ne ara oldu bitti diyorsun hele bebeğinin sesini duydun mu dünya umrunda olmaz Allah yardımcın olsun cnm hiç stres yapma çok rahat geçicek
İnşallah ya çok teşekkür ederim Allah razı olsun güzel dualarınız için
2 sezeryanli bir ana olarak hiç korkma bacım sağ salim kucağına alıp çıkarsın inşallah. Hissetme olmuyor ikisini de spinal yaptım sadece bebeğin çıkacağı an hafif bir mide bulantısı oluyor oda saniyelik sonrası 2 çocuklu hayata merhaba...
Yaa insallah öyle kolaylıkla geçer çok teşekkür ederim
Amannnn kaç kat kesilsekte bir kokuya bakar unutmamız sende sağlıkla yavruna kavuş inş şöyle kokusunu içine çek bak korku yerini nasıl mutluluğa sevince bırakıyor canım 😊
Amin insallah öyle tabı rabbım sağlıklı kolay dogumlar nasıp etsın
2.5 ay önce spiral anestezi ile sezeryan oldum belden uyuşturdular herkes alan iğne girerken çok ağrır falan diye korkuttular ama inan ki sadece sivri sinek ısırığı gibi oldu. Sezeryandan çıkınca da 6 saat ayağa kalkmadım ve kum torbası koydular ağrım da çok olmadı zaten ağrı kesici de yapıyorlar. Korkulacak bişey yok yani canım kimseyi dinleme sen
Çok teşekkür ederim insallah öyle kolaylıkla olur amelıyat anını acı hıssettınız mı acaba
Yarım saat suriyo taş catlasin sadece bele iğne olunca oda oyle dayanilmicak bisi degil gerisini hissetmiyosun zaten sezeryanda ilk uyusukluk gecene kadar normal hasta bezi daha mantikli ayaklaninca külot bez hayat kurtarir bide ilk aya kalican zaman yere degil direk karsiya bak bas donmesi daha az oluyo sut hemen gelmeyebiliyo o yüzden mama biberon kucuk termosta onceden kaynattigin su bide bitter cikolata ve kahve ic hemen vicuttan anestezi daha hizli atilir bide ben ayaklaninca surekli hareket halindeydim o yuzden daha cabuk toparladim bence
Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için Allah razı olsun inşallah kolaylıklar geçer ameliyattan indikten sonra mı hasta bezi takılıyor
Evet cikinca hala uyusuk olunca hasta bezi takili olunca daha rahat oluyo hayirli en kısa ve ennrahat dogum olir insallah
Teşekkür ederim âmin inşallah
Aynı şeyleri ben de yaşadım kızımınarkamda bırakıp doğuma girdim ama kızımı güvendiğim birisine emanet ettim o yüzden içim rahattı doğumumda ilkine göre daha kolay geçti sağlıkla kucağına al
Çok teşekkür ederim sizin de ikinci sezaryen mıydı
Kiz aman 5 dkda kesip alip cikartiyolar onu nu dert ediyosun normal dogursam saatlerce icerde kalcan sanci cekecen buyuk cocuk disarda bekleyecek o kadar saat oyle olmaktansa gir 5 dkda aldir cik ne guzel iste korkma aci hissetmiyosun kolunu sık anca o kadar bi baski hissetcen bitti korkma gule oynaya git makyaj yap sacini basini masala falan biseyler yap fotograf cekinirsiniz
Ya inşallah öyle kolaylık olur Allah razı olsun teşekkür ederim yorumun için
Yok yok merak etme kus gibi olcaksin sezeryan normalden kolay bende sezeryan yaptim
Allah yardımcın olsun canım Allah seninle Olsun Allah seni korusun inşallah umarım sağ salim kucagına alırsın yavrunu sadaka ver çok dua et Allahın ıznıyle hiç bişey olmaz
Allah razı olsun çok teşekkür ederim amin ınsallah
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın