Merhabalar arkadaşlar benim şimdi 2.5 yaşında kızım var. Benim hiç çocugu olan arkadaşım yok. Çocuğumu parka götürüyorum her gün dışarı çıkartıyorum yani ama yaşıtı olmadığı için biz eşimle beraber kızımızı kreşe vermek istiyorum yarım gün 5 saat kreşe gidecek ama ikimizde çok kararsiziz. Kreş hemen evimizin üç sokak üstünde çok yakın. Bugün gittim gorustuk müdürle gezdirdi bizi acaba sizce nasıl olur hem kızım sosyalleşme diye düşünüyorum siz neler düşünüyorsunuz acaba.
Yarım gün verme şansın oluyorsa ver hem sosyallesir paylaşmayı öğrenir. Evde anneler olarak sürekli birşeyler yapamıyoruz Telefon televizyon izleme sinden iyidir
Şöyle bir gerçekten bahsetmek lazım öncelikle; kreşe verme sebebi olarak arkadaşı olmadığından söz ediyorsunuz ama bu yaşlarda çocuklar arkadaş ya da oyunlar aramaz anne sevgisi ve ilgisi ararlar. Sıkılmaksa kreşe giden de gitmeyen de sıkılıyor sıkılmak çocuklar için önerilen bir şey zaten. Eğer çalışmıyorsan sana ihtiyacı olduğu bu dönemde kreş fikri cazip değil. Bu konuları çokça araştıran bir öğretmen olarak söylüyorum. Tabii gerisi size kalmış. 2 yaş güvenli bağlanma yaşlarıdır. Çocuk güven ister her şeyden önce
Ben de böyle düşünüyorum
Bence 5yaş alyında vermek doğru değil yine de siz bilirsiniz
Bir öğretmen olarak söylüyorum, mecburiyet yoksa 4 yaştan öncesi çocuğun evde kalması daha iyidir. Evde aktivitelerini çeşitlendirebilirsiniz. Parkta daha çok vakit geçirebilirsiniz ama keyfiyetten kreşe başlamak için 2buçuk yaş erken.
Oyun grupları daha iyi olur bence çünkü küçükmüş seneye kreşe ver derim. Kendini savunabiliyor mu çişini tuvalete yapıyor mu kendi yemesi var mı bunlar iyise 3 yaş itibari kreş uygun olur. Benim kızım 3 yaşında iken kreşe vermek istedim herşeyi iyidi tek sorun kendini savunamiyordu yani biri vursa tepki vermezdi bu yüzden vermedim kreşe. Bu sene 4 buçuk yaşında başlayacak inşallah
Biraz erken gibi su an anneye daha çok ihtiyacı var cocuklarin 3 yaştan sonra arkadaşa ve sosyalleşmeye ihtiyacı oluyor.
Cok küçük ama oyun oynamaları bir yandan iyi kapalı alanları ben küçük yaşta karşıyım mecburiyet yoksa
Daha küçük tabiki karar sizin ama ben vermezdim
biz 2 bucuk yasta direkt okula baslattiginiz icin bana normale geliyo burda kres 3 aya girince gidiyo 2bucuk yasa kadar sonra okul sosyallesme yonunden cok iyi
yarım gün mantıklı bence, benim kız temmuzda 3 yaşına girecek anaokuluna göndereceğim yetemiyorum artık
Benim kızım subatta gitti 3 bucuk yasinda yolladım simdi 4 yasinda okula vermeden önce 4 kisilik oyun grubuna verdim kutuphane gittik sonra okula verdim
Bende verecegim insallah 27 aylik oluyor verdigimde gidip konustum ama iceriyi vs gezemdim kesin olunca gormeye giderim yine ama ben mecburiyetten veriyorum calismak için sabah 7.5 akşam 6.15 ama anne evde ise sabah 8.5 akşam 4.5 demislerdi gelişimi icin faydalı olacagini düşünüyorum
Oyun grubu tarzı bir yer daha iyi olmaz mı saatlik ve sizinde orda olduğunuz bir ortam üçü en azından geçsin düşüncesindeyim ben
eltim 2.5 yasında vermıstı ılk baslarda cok zorlamıstı ama sımdı kendı gıtmek ıstıyor 4 yasında suan verme ıhtımalın varsa ver evde cok sıkılır hem arkadas ortamını ogrenır
ben 3 yasinda verdim . 2.5 erken sanki biraz , oyun gruplari daha iyi olur ilk basta
Verirken de iyi araştır
Verme canım nedenini uzun uzun açıkladım da üşeniyorum şimdi
1,512,559 soru
24,670,818 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın