Forumda herkesin hemen boşan demesi normal mi?

0 oy
575 göst.
önce Aile & Aşk kategorisinde (17 puan) tarafından

Kızlar ben yeni katıldım ve daha önceden kullanıyordum ilk çocuğumda ama eski telefonda kaldığı için yıllardır girmiyordum gayette mutluydum her insanın hayatında sorunlar oluyor , ama bu uygulamaya ne zaman girsem bir soru yorum okusam dert okusam yorumlar hemen boşan, sen akıllanmazsın , işte öyle olmaz böyle olur vb şeyler içimi sıktı bu uygulama cidden yani kadın kadının biranda boşan demesiyle boşanamıycağını bilmiyor mu niye direk cümleye bunlarla başlanıyor , sanki boşandıktan sonra sıkıntıları maddi manevi hep birlikte çekilecekler 

9 Cevaplar

+11 oy
önce (7,817 puan) tarafından

Ne desinler  mesela. Ömür boyu kahır çek , hiçbir zaman mutlu olma, hep ikinci sınıf insan muamelesi gör, kimse seni sevmesin gibi gibi şeyler mi desinler. Çıkın şu eziklik psikolojisinden. Eskidendi bu geri kafalılık. Görünen köy kılavuz istemez. Bir yuva kolay kurulmuyor diye diye kadın hep dert çeken ikinci sınıf insan muamelesi gören ,dayak yiyen ,kaynana kahrı çeken, koca dayağı yiyen , aldatılan bir birey oldu çıktı. Sırf ailesi arkasında değil diye kaç kadın esir hayatı sürüyor şu ülkede bu uygulama da bile onlarca örnek var. Bir de burada çıkıp kötü yuva olmamış mutsuz aile güzellemesi yapmayın. Dediğin posta yorum yapmadım ben ama böyle düşünerek yetiştirdiğiniz kız çocukcukları güçsüz oluyor eşinden her türlü şiddet görüp gıkını çıkaramıyor erkek çocuklarınız ise kadının sahibi gibi geziyor ortalıkta 

önce (31,566 puan) tarafından

Kaynana kayınpeder ota boka karışıp sana eziyet ederken kocan salon bitkisi gibi bir köşede oturuyorsa o evlilikte boşanılır mesela 3. Kişiler için de yıkılmış olmaz o yuva çünkü ortada gerçek tanımı ile bir yuva yoktur. 

önce (17 puan) tarafından

Tabiki kocada bitiyor eğer kocan birşeyleri düzeltmiyorsa zaten sen istesende istemesende biter bitiyorsa sen akıllı olup kocanı kendi tarafında tutucaksın bak Ozaman kaynana ve diğerleri ne yapabiliyor ama kocanada anan böyle şu öyle diye çemkirip durursan zaten başından bitmeli biz kadınlar akıllı varlıklarız Herşeyi düzeltebiliriz bak boşanmayı seçebiliyoruz , hiçlimse kimseye muhtaç değil insan herşeyin pişmanlığını yaşar ya tecrübe ederek ya elde edemeyerek asıl konu nasıl pişman olacağın o sevdiğine kaçmış ve pişman olmuş çünkü uzaktan güzeldi laflar güzeldi  , asıl sınavı şimdi başlıyor 

önce (332 puan) tarafından

Ne kadar akıllı olursan ol karşında ki kisi geri'Zekalı olunca birşey değişmiyor 🤣

önce (7,817 puan) tarafından

Kocayla oluyor olsa zaten kaynana yada başla kişiler evliliğe müdahale edemez. Koca olamamış demek ki 3. Kişiler bu evliliğe müdahale edebiliyor. Yorumumu dikkatli oku ben aile arkasındaysa dedim zaten. Ha arkasında değilse de zaten ömür boyu kimse mutsuz olmak istemez. Araştırmalara bak bakalım kadın mı daha çok fedakarlık yapıyor erkek mi evlilik için? Acaba bu saydıklarımı bir erkek yaşıyor olsa başka bir erkek senin gibi düşünür mü,  çıkıpta boşver bir yuva kolay kurulmuyor karını ve ailesinin kahrını çek dermiydi tabiki de hayır hiçbir erkek böyle bir şey demez. Ya gider aldatır yada kadını ve çocukları ortada bırakır çeker gider. Asıl siz böyle düşünerek ve yaparak bekar anneleri toplumdan soyutlamış oluyorsunuz dolaylı yoldan. Eğer bir kadın böyle düşünürse erkekler nasıl düşünür. 

önce (4,443 puan) tarafından

Blog yazarı bakın ne kadar güzel söylediniz kadın akıllı varlıktır diye kadın akıllı varlıksa bu aklını koşa koşa evlenerek ben oturayım kocam çalışıp bana baksın diye tembellik ederek değil kendi ayakları üstünde durarak bir erkeğe hatta kendi ailesine muhtaç olmayarak 3 5 altına 1 2 evi var diye bir erkeğe hemen koşmayarak kullanacak ailem okutmuyor ailem şuna buna izin vermiyor diye kaderini bir erkeğe teslim etmeyerek kullanacak hadi bi hata yaptı evlendi diyelim o zaman o aklını evlendiğinin ertesi günü erkeği yola getirip çenesini tutarak erkeğe üstünlük savaşı kurmayarak kullanacak evlendikten 1 2 sene sonra erkek yola gelmez aklı olan kadın bunu zaten bilir 

-Reklam-
+1 oy
önce (14,710 puan) tarafından

kimse kimseye kolay kolay boşan demiyor. bazılarını tanıyoruz durumunu biliyoruz. 

bazen de görünen köy kılavuz istemiyor boşanmak da bazen daha hayırlıdır. 

her gün dayak yemektense kuru ekmek de yenir.

önce (5,526 puan) tarafından

Bende destan yazsam eşimin nasıl biri olduğunu anlatsamda düşünceniz aynı olacak çünkü kendi yaşantınızdan örnek vermeye devam edeceksiniz.ben evliliğin içerisinde elimden gelenin fazlasını bile yaptım.eşimin gözü önünde babası beni evden kovdu gıkı çıkmadı ben gidecem diye ısrar edince defol git gidiyorsan dedi annesi oğluma yansıtma onun ne suçu var dedi aileni aradım telefonumu elimden aldılar konuşmama izin bile vermediler.kışın kan hastalığım çıktı doktor aylık takip edilmesini her ay gelmem gerektiğini söyledi.anneside yanımdaydı oğluna bilerekten gerek yok demiş.telefonda aramazsak gelmeyin demiş doktor diye anlatmış eşime.sırf annesinin lafına bakarak beni hastaneye götürmedi.şimdi ben böyle anasının memesine kopamamış adam için duamı edecem.ben anca Rabbim beni kurtarsın diye dua ederim.

önce (17 puan) tarafından

Canım allak sabır versin kurtulmak istiyorsanda kurtarsın inşallah , babasına umarım daha tabii göstermemişssindir eşinede aynı şekilde siz aldınız siz bırakın diyecektin babanları arayıp kovdu kayınpederim dedin mi peki ailendede suç var tabi , senin açından düşünüyorum he hastane konusunda da kendin git kimse seni niye bir yere götürüyor köy yerinde mi yaşıyorsun 

önce (14,710 puan) tarafından

işte kendin git demekle de olmuyor. bazısının kocası evinin önündeki markete göndermiyor karısı. 

bu siteye ilk geldiğimde ben de çok güzel onu yap bunu yağ diyordum ama insanları tanıdıkça, burada yaşayan kadınların neler çektiğini anlayınca işler değişiyor. ben herkesin 3 aşağı 5 yukarı beni  yaşadığım gibi hayatlar yaşıyor zannediyordum. çevrem de benim gibi çünkü ama bambaşka hayatları görüyorsun. o zaman sen hastaneye tek git denmiyor işte

önce (17 puan) tarafından

Evettt biliyorum bazı aileler aldığı ekmeğe kadar karışıyor Buda erkeğin ailesinden koparmamış olmasından kaynaklı ben üniversite okudum Herşeyi kendim yaptım yani evliliğimide eşimizde kendim seçtim he aileme demiştim başkasıyla evlenemem yani çok isteyen olmuştu nasibim bu ne olursa yapıcak birşey yok diye  çünkü insan alnındakini yaşar birazda seçtikleriyle he her evlilik zorlu yollardan geçiyor ama bizim hep sorunumuz aramızdadır aileler hiç sorunumuz olmadı yani olduysada artık kısa sürelidir benim kuaföre gitmeme , markete gitmeme cafeye gitmeme karışamaz kimse zaten ben özgür büyümüşüm babamın evinde yapıyordum yani kocamda biliyordu şimdi sadece haber veririm kimseden izin almam ama işte gittiğin aile de önemli yani nedesek boş yazmakla değişmiyor işte üzücü 

önce (5,526 puan) tarafından

Hastane 3 saat uzaklıkta benim sabah erkenden orda olmam gerekiyor ve işimin bitmesi  akşam saat 6yı buluyor.otobüsle gitsem otogar ters düşüyor.ve aynı gün içinde gidip gelmem imkansız.sadece bu da değil beş parasız bırakıyor ki gidemim bi yere.paran varsa git kendin diyor.diyorumya ne anlatsam ne söylesem bi şekilde onu öyle bunu böyle yapsaydın diceksiniz ama buraya yazana kadar bende farkındayım ne yapıp etmem gerektiğini.

0 oy
önce (1,323 puan) tarafından

Bende bu yorumları anlamıyorum gerçekten ben olsam şöyle yaparım böyle yaparım asarım keserim diyenler var ama senin yaşadığın hayat ve eşle onun eşi bir değil şiddete meyilli bir adam belki öfke kontrolü yok belki Allah korusun cinayet bile çıkar kadın cinayetleri hep böyle basit konulardan çıkıyor zaten akıl verirken bu ülkede sinek öldürücü gibi kadın öldürüldüğü gelsin lütfen 

önce (17 puan) tarafından

Öyle cidden herkes yaşadığının imtihan olduğunu kabullense ve ona göre sabırı ve duayı Allah'tan istemeyi seçmeli , çünkü bizim için en iyisini bilen odur . İnsanlar bugün böyle dedim yarın Yoo öyle demek istememiştim diyebilir 

0 oy
önce (9,298 puan) tarafından

Her okuduğum posta boşan demem ama bazıları körü körüne dayak yiyip oturmasına çok üzülüyorum yada 3 5 kere aldatıldığı hâlde 1 şans daha verecem diyor bunlara yazıyorum genelde ..Bi insanın kendine saygısı yoksa karşıdan hiç beklememeli. 

Ama gecen bir post okudum çocuğumla ilgilenmiyor geliyor öpüyor 2 oyun oynuyor eşim ben boşanmayı düşünüyorum haksızmıyım yazmış 😄 bunada gülüp gecesim geliyor 

Bazıları ağzına sakız yapıyor boşanmayı sonra o evdede huzur kalmıyor 

Bukadar burayo ciddiye alıp moralini bozma bence oku geç 

önce (17 puan) tarafından

Yok canım moral bozmak değil de içim sıkıldı , çünkü herkesin imtihan olduğu şeyler var , kimi aileden , kimi eşten , akrabadan vb koca peygamberler ne imtihanlardan geçmiş , sadece çokça sabır tevekkül Allahtan başka da kimse kimseye yardım edemez 

0 oy
önce (13,724 puan) tarafından

Yeni olduğun için zamanla çözersin kolay kolay kimseye boşan demem ama bazılarınınki artık dönemeç olmuş adamın yapmadığı yok defalarca aynı konuda post açmış bin tane tavsiye gelmiş bahaneler bulmuş bi yerden sonra sen akıllanmazsın deniyor illaki boşanmak evet kolay değil ama hayatını göz göre göre heba etmekte saçmalık 

0 oy
önce (31,566 puan) tarafından

Ya boşan denilecek post var denilmeyecek post var eli kolu tutuyorsa küçük bakamayacağı çocuğu yoksa dayağı şiddeti aldatmayı hakareti çekmemesi gereken durumlar var. İşte ailem çok kötü deyip oturup koca dayağı yemekte akıllıca gelmiyor. Evet hayat şartlarımız farklı ama soran da çoğu zaman ne yapayım ya da siz olsanız ne yaparsınız diye soruyor. Prensip olarak fikrim sorulmasa çokta yorum yapmayı tercih etmem. Ama dışardan bir gözün de bazen objektif olarak her şeyi çat çat söylemesi lazım diye düşünüyorum 

önce (17 puan) tarafından

Evet öyle insan insana ne kadar yardım edebilir telefondan fikir dışında sıfır. Artık boşanmak çocuk oyuncağı olmuş yani insanlar hiçbirşeye sabretmiyor, çabalamıyor evet şiddet varsa Nebiliyim hiçbir şekilde yürümüyorsa zaten kişi buraya sorarak seçenek aramamış yine fikri değişebilir yani rahatlıyor sonra devam ediyorlar 

önce (31,566 puan) tarafından

Ben burada kocam anneme ananı *** diye sabah akşam küfrediyor diyende gördüm tanıdık biri ile yatıp kalkıp gelip benim yatağıma giriyor diyende gördüm. Hastanelik edecek derecede dövülende gördüm.. zulüme uğradım zalime sabır göstereceğim bu benim imtahanım sizin bakış açınız her ne kadar kabul etmesenizde veya farkında olmasanız da sizde kendi doğrunuzu dayatıyorsunuz. Rabbim imtihan verdiği kadar irade de vermiş başımıza gelen her olayın pasif seyircisi değiliz. Bizim eylemlerimizin kaderimize etkisi olmasa yaptıklarımızdan sorumlu olmazdık. Kurtulma şansı varsa kurtulmak için çabalar düzeltme umudu varsa düzeltmeye çabalar hiç çaresi yoksa sabreder dua eder bekler 

önce (17 puan) tarafından

Zina da zaten bırakılmalı , Allah korusun hastalık kaparsın ben bu konuda demedim evet bu konu zaten sorulmadan bitirilmeli 

0 oy
önce (1,635 puan) tarafından

Bi yandan cok haklisin bi yandanda boyle yorum yapanlarda hakli cunki bosanamayan bi kesitte var cunki aylesinyaninda degil iş güç yok nerde kalip ne yapicak calissa bile çocuğuna kim bakicak gercekten zor hak vermemek elde degil ama bazilarida gidicek yeri var aylesi bakar calisir vs isine gelmez bosanmaz ama bi kadin gidicek yeri olmasada bazi esler cok kotu siddet hakaret bi cocugun oype bi evde buyumesi hic iyi degil bu acidanda dusun kolay kolay kimseye bosan yazmam ama bi kadin bu tur icerikleri yazinca ister istemez bosan diyoruz cunki bunun bi sonu olmuyo malesef kac kurtar kendini diye 

0 oy
önce (9,736 puan) tarafından

Bu konuda ben genelde yorumlarım söyle oluyor egerki gücünüz yoksa boşanmayin bosanacksanizda plansız iş yapmayın 

0 oy
önce (187,463 puan) tarafından

Sen bosanma o zaman ne diyelimki ne yazsam olmaz bu dusuncedeki birine

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Forum sitelerinde ailevi sorunlar anlatıldığında neden hemen boşan deniliyor?
Sosyal platformlarda yaşanan sorunlara karşı verilen hızlı boşanma tavsiyeleri, genellikle kişilerin kendi deneyimlerini ve değer yargılarını başkalarına yansıtma eğiliminden kaynaklanır. Ancak her evliliğin dinamiği, maddi şartları ve duygusal bağları birbirinden farklıdır; bu nedenle tek bir çözümün herkese uyması mümkün değildir. Topluluklarda bu tür yönlendirmeler yapılırken, sorunların karmaşıklığı ve tarafların özel koşulları genellikle göz ardı edilmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evlilikle ilgili dert anlatırken verilen yargılayıcı yorumlarla nasıl başa çıkılır?
İnternet forumlarında paylaşılan kişisel sorunlara gelen eleştirel veya yargılayıcı yorumları kişisel algılamamak, zihinsel sağlığınızı korumak için atılması gereken ilk adımdır. Unutmayın ki yorum yapan kişiler sizin hayatınızın tüm detaylarına hakim değildir ve kendi bakış açılarına göre yüzeysel tavsiyelerde bulunmaktadır. Bu tür platformlardan gelen önerileri birer danışmanlık hizmeti değil, farklı bakış açıları olarak görmek ve kendi karar mekanizmanızda filtrelemek en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sosyal medya veya forumlarda ilişki tavsiyesi alırken nelere dikkat edilmeli?
İlişki veya evlilik sorunları hakkında platformlardan tavsiye alırken, bu önerilerin profesyonel bir destek yerine sadece kişisel görüşler olduğunu unutmamak gerekir. Her kullanıcı farklı hayat tecrübelerine sahiptir ve bazıları radikal çözüm yollarını tek seçenek olarak görebilir. Önemli olan, paylaşılan yorumları kendi gerçeklerinizle kıyaslamak ve sadece yapıcı, destekleyici olanları dikkate alarak kararlarınızı kendi özgür iradenizle vermektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kadın forumlarında neden herkes boşanma önerisinde bulunuyor?
Kadın platformlarında sıklıkla karşılaşılan boşanma odaklı yorumlar, genellikle benzer olumsuz deneyimlerden geçen kişilerin empatik bir tepkisi veya korumacı bir yaklaşımı olarak ortaya çıkar. Birçok kullanıcı, karşılaştığı sorunların kendi geçmişindeki zorlukları hatırlatması nedeniyle, hızlı bir çözüm olarak boşanmayı önermektedir. Ancak bu durum, boşanmanın beraberinde getirdiği maddi ve manevi sorumlulukların her zaman yeterince değerlendirilmediği anlamına gelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evlilikte yaşanan sorunları forumda paylaşmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Forum sitelerinde dert paylaşmak, yalnız olmadığınızı hissetmek ve farklı perspektifler kazanmak adına avantajlı olabilir ancak kişisel hayatın gizliliği ve taraflı yorumlar büyük dezavantajlar yaratabilir. Paylaşılan sorunlar genellikle tek taraflı aktarıldığı için gelen cevaplar da gerçekçi bir çözümden ziyade duygusal bir tepki niteliği taşır. Bu nedenle, kritik kararlar alırken sadece forum ortamlarına güvenmek yerine yakın çevre veya profesyonel uzman desteğine başvurmak daha sağlıklı sonuçlar verir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
22 cevap 2,467 göst.
29 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 586 göst.
10 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 2,019 göst.
29 Kasım 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
51 cevap 2,536 göst.
5 Mart 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Mhrbndrc (89 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,762 soru

24,673,428 cevap

367,405 kullanıcı

...