Benim esim o mesajlara cok takik neden hep sana yaziyo niye benim icin bisi yazmiyo yine bu hafta sana diyip duruyo
Aynen kiz gecen gun bizimkide oturdu hepsini tek tek okudu sadece bikac mesajinda babam demis diyo kiskaniyo hep annem guzel annem melek annem bu sorun bitek bizde var saniyodum bayagi güldüm ona gulme diyo harbi harbi kiskaniyo
1,512,684 soru
24,672,310 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın