Faturalar, bez parası, ıslak mendil parası,, kira,
Kafaya takılcak çok şey var, bunafırsat kalmaz bile
Öncelikle nice senelere inşallah canm ben evililik yıl dönümlerini daha önemli buluyorum doğum gününü kutlamasn vs. Ama yıl dönemi özel bence ben çok üzülürdüm eşim ilk yıl dönümümüzü biraz şatafatli kutlanmıştı canım benim ya
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın