0 oy
650 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,421 puan) tarafından
Kizlar dün sütlaç yaptım her zaman çok koyu oluyo diye bu sefer nişasta koymadım ama bu defa da çok sulu olmuş eşim akşam kedi gibi süt içtim deyip güldü bana nasıl düzeltirim ben bu tatlıyı dolaba koydum ama tekrar tencereye koyup pişirsem nişasta koysam olur mu

4 Cevaplar

+1 oy
(22,058 puan) tarafından
Öyle yeyin işte ay düzelmez o gece gece kiz soruya :D
(1,421 puan) tarafından
İyice süt gibi canım ya yenmez icilir
-Reklam-
+1 oy
(2,596 puan) tarafından

Dolaba koyunca da hiç toparlanmadı mı canım

Eğer azsa o şekilde kalsın yiyin bence tadını bi kez daha pişirerek bozma.. konuda bilgim yok ama fikrim bu yönde canım:)

(1,421 puan) tarafından
Sağol canım dolapta da bekledi duzeldmedi. Eşim yemez artık bana kaldı hepsi
0 oy
(701 puan) tarafından
Benmde aynı olmuştu eşim bardağa. Koy öyle içelim  böyle  olmuyor  filan demişti:)) ben çok yapmıştım  fırına attım fırın sütlaç  oldu duzeldi
(1,421 puan) tarafından
Fırında koydum canım aynı kaldi
0 oy
tarafından
Benimkide bazen sulu oluyo birşey olmaz kız yiyin
(1,421 puan) tarafından
Ama resmen süt gibi bardağa koy iç :)

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,928 göst.
4 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Acemi anne36 (1,334 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 959 göst.
0 oy
7 cevap 636 göst.
7 Temmuz 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Mervekrvl (982 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 572 göst.
6 Mart 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Enes2020 (4,852 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,481 soru

24,669,824 cevap

367,194 kullanıcı

...