Yuh ya. çok üzüldüm annene
Bence konuşmaların ekran görüntülerinj al tek tek babana at benim herşeyden haberim var anneme anlatacam diye ...
Bnim öyle bir babam olsa evvela şikayet ederdim karantinaya duzenli uymuyor diye sonra guzel ben suratına tükürürdüm anneme yaptıkları icin anneme söylerim yaptıklarını
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın