Yemek yapıyorum ekmeğin mayalanmasını bekliyorum tatlı yapcam Bi de
3 dk önce koydum 1 yudum aldım oğlum ksktı
Ayy ne güzel ya çok seviyorum böyle el emeklerini kolay gelsin ellerine sağlık. Biz canım tv keyfi yapıyoruz
Bizde boyleee
1,512,755 soru
24,673,389 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın