Eşim iyi olsunda 3 şahıslar benim umurumda değil ne demişler i.t ürür kervan yürür
Benim valla eşim çok iyi ama ailesi malesef bizde 5 gelin var 5 de pişman aileden dolayı o derece
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın