Eşim iyi olsunda 3 şahıslar benim umurumda değil ne demişler i.t ürür kervan yürür
Benim valla eşim çok iyi ama ailesi malesef bizde 5 gelin var 5 de pişman aileden dolayı o derece
1,512,693 soru
24,672,355 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın