0 oy
996 göst.
Diğer kategorisinde (5,220 puan) tarafından

  • :D kirpiklerim ağrıyor.  Yaratıcı bir fikir   

    image


13 Cevaplar

0 oy
(2,575 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap
Benimkide bana sorar dilek hanım bugün acaba nerem ağrıyor diye bahane uyduracaksiniz der:D
tarafından
+++++ daha çok var hergün üret yeni şeyler :)
(5,220 puan) tarafından
Sağ taraftaki lopta bulunan 2175 yumurtalık bölgem ağrıyor nasi ,:-):-):-)
tarafından
Ahahahaha bi sonraki günde sol taraf dersin:)
(2,575 puan) tarafından
Dur bugün gelirse tırnak diplerim derim yarına da bunu söylerim adam kafayı yicek :D şunun şurasında doğuma ne kaldı Şaban'ın dediği gibi :D
(5,220 puan) tarafından
Olur valla.   :-):-):-)
-Reklam-
0 oy
(3,079 puan) tarafından

Ay bunu eşim atmıştı bana  çok gülmüştüm :D

(5,220 puan) tarafından
:-):-):-) demekki mazeret sunuyon
(3,079 puan) tarafından
Ahahahah her zaman  :-)) ama napim hamileyim şurada yaa asfsfssafaa :))))
0 oy
(4,401 puan) tarafından

hamileyken esimde bana sorardı bugün neren ağrıyo diye:D

(5,220 puan) tarafından
Benimde ağrıyor valla yalan deyil ,:-):-):-)
(4,401 puan) tarafından
hele son ay cok fena oluyor
(5,220 puan) tarafından
Allah'tan anlayışlı valla.   Bazen  olmuyor ama nedicen  idare ediyoz ,:-):-):-)
(4,401 puan) tarafından
ne guzel anlayisli olması canm benim esim son aylarda egilemediginden sofrayi hep o kurup kaldirirdi
(5,220 puan) tarafından
Yapiyor sağolsun  yemek ekmek valla bal gibi hamilelik geciyorrum
0 oy
tarafından
ahahahha =D =D
0 oy
tarafından

Ah bu kadınlar :)

0 oy
(408 puan) tarafından

Benim eşim bana neden ağrıyor demez uykun var mı diye sorar çok uyku geldi derim :D

0 oy
(6,941 puan) tarafından
Hahaha Süpermiş çok güldüm vallahi
0 oy
(1,908 puan) tarafından
ameliyat yerim agriyo :D (sezeryan )
0 oy
(7,050 puan) tarafından
Hahahahja bu iyiydi 
0 oy
(588 puan) tarafından

:D benim eşimin umurunda olmaz valla o yüzden bahane aramam bile

0 oy
(1,491 puan) tarafından
Hahahhaha ne güzel cevap 
0 oy
(21 puan) tarafından
Ben esime bi yerim ağrıyor dedigimde gel gel birazdan geçecek ağrın iyileseksin diyor olanlar oluyor :) ;))
0 oy
(11,691 puan) tarafından
Ahahhaa koptum jsjdjjd

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 610 göst.
0 oy
7 cevap 1,104 göst.
0 oy
17 cevap 601 göst.
0 oy
6 cevap 397 göst.

247,434 soru

7,221,625 cevap

27,103 kullanıcı

...