1 yaş çok küçük bence kendi fikrim. Hem bebek zorlanır hem sen. Benim icin en az ideal olan en azından kendini ifade etmesi, kendisinin rahat uyuyabilmesi desteksiz, wc eğitimi. Benim kızım 2.5 yasında iken hamile kaldım aralarında 3 yas 3 ay var
Milletin lafına bakma , sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle davran
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın