koptum yaa ☺☺☺
Uyy biz horlamiyoz kari koca sessiz sessiz uyuruz ben en ufak sese uyanirim ki esimde ayni sekilde hafif bi tikirtiya uyaniriz
O yüzden iyiki horlamiyoruz
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın