koptum yaa ☺☺☺
Uyy biz horlamiyoz kari koca sessiz sessiz uyuruz ben en ufak sese uyanirim ki esimde ayni sekilde hafif bi tikirtiya uyaniriz
O yüzden iyiki horlamiyoruz
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın