0 oy
483 göst.
Diğer kategorisinde (1,539 puan) tarafından
Bende  tatlı  yapmsk  istiyorum  tadı ve görünüşü  güzel ne yapabilirim  bizim  yöreye  ait  olan 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Sizin yöre neresi 
(1,539 puan) tarafından
Türklere  ait  olan  ev sahibim  bangladeş li yemekler  farklı  onlar la bizim
tarafından
Revani, kalburabastı, şekerpare aklıma bunlar geldi
(1,539 puan) tarafından
Çikolatalı  güllaç yaptım ınş güzel olur  ilk defa yaptım
-Reklam-
0 oy
(2,940 puan) tarafından
Kesinlikle gurcu tatlisi yap beğenmezlerse gel beni parcala
(1,539 puan) tarafından
Hemen bakayım  ınş malzemem  vardır
(2,940 puan) tarafından
Insallah asiri muazzam ben ne zaman yapsam yiyen aşık oluyor cok kiside bilmiyor bu tatliyi tadi var ya abooo
(1,539 puan) tarafından
Hemen  bakıyorum canım teşekürler
(2,940 puan) tarafından
Tamam canim kolay gelsin
0 oy
(3,033 puan) tarafından
Revzine yapabilirsin güzel oluyor aksam yaptim
(1,539 puan) tarafından
Onu çok merak ediyorum  ama tahinim  yoktu  evde 2 çocukla  dışarı  çıkıp  alamıyorum  malesef
0 oy
(187,524 puan) tarafından
Padisah lokumu az malzemeli ve cok lezzetli
(1,539 puan) tarafından
Beyaz  krem  santim  yoktu  kakoolu  var  ilk kez çikolatalı  güllaç  denedim  ınş güzel  olur

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 698 göst.
8 Nisan 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 1,229 göst.
13 Mart 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Elifcik010101 (407 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,149 göst.
28 Mart 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde ❤❤ BİR MELEK❤❤ (782 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,140 göst.
23 Mart 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Prensesmr (491 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...