Az önce post okurken aklımdan o geçiyordu çocuğu bırak nereye gidersen git lafına sinir oluyorum eşimle henüz öyle bir tartışmamız olmadi elhamdülillah ama burda okuya okuya piskolojim bozuldu iyice
Saçma saçma konuşuyorlar
Deseydin sen bırakıp gidersin ama bn evladimi bırakmam
Bence sen sahiplenme onu ben doğurdum benim göbeğimden kesildi geldi benden ayrılamaz ama sen umrunda bile olmazsın de sinir oldum lafa bak
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın