Bende yapmadım , çevremde şeker testi yapan çoğu insan sonradan baya şikayet yaşadı , doktor Edip etmedi ben yapmadım
Deseydin gel sende bi şeker testi yaptır agzina tatlı alınca suratın ekşiligi gider..
Kocama söz verdim agzimi bozmiycam ....... .......... ............ diyom
1,512,256 soru
24,666,879 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın