Bende yapmadım , çevremde şeker testi yapan çoğu insan sonradan baya şikayet yaşadı , doktor Edip etmedi ben yapmadım
Deseydin gel sende bi şeker testi yaptır agzina tatlı alınca suratın ekşiligi gider..
Kocama söz verdim agzimi bozmiycam ....... .......... ............ diyom
1,512,285 soru
24,667,150 cevap
367,050 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın