0 oy
1,006 göst.
Diğer kategorisinde (5,438 puan) tarafından

image

image

Alalım cevaplari

23 Cevaplar

+1 oy
(3,572 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Eşek paklasi derler bizde... Bayramlarda dondurması yapılır lezzetli olur .. o siyah yerinden doğru soyariz kaynatiriz sonra nişasta vanilya vs tarifi tam hatırlamıyorum bilendir çekilir kaselere konur dolaba alınır donunca dondurma olur 
(5,438 puan) tarafından
akşamdan sıcak suya islatiyoruz ben 3 kere falan süzüp sıcak su katıyorum iyice büyüsün açılsın diye ertesi gün için çıkarıyoruz kabuğunu soyuyoruz yani baklanın içinin ici oluyor biraz uğraştırıcı
Sonra normal yemek yapar gibi pişiriyoruz soğanla salçayla biberle maydanoz dereotu falan güzel oluyor icinde 
Pişince blenderdan geçirip hemen tabaklara veya kaselere alıp donduruyoruz afiyetle yiyoruz boylemi:))
(3,572 puan) tarafından
Bizde de suda bekletilir kolay soyulması için sonra soyulur içi haşlanır sütlaç tarzı bı işlemden geçer ben hiç yapmadım ama çok soydum yapma aşaması yengeme aitti kaselere konur dolaba alınır sabah bayramda sunulur nerelisiniz
(3,572 puan) tarafından
Bizim yaptığımız tatlı oluyor dondurma gibi içine soğan ve asla konmaz sade halde yapılır vanilyalı vs
(5,438 puan) tarafından
Biz vanilya nisasta katmıyoruz bildiğiniz yemek gibi yapılıyor aydın canım
-Reklam-
+1 oy
(6,662 puan) tarafından
Bakla içi bu haşlanıp soğanlanıp yemeği yapılabiliyor salataya katıp piyası yapılabiliyor. 
(5,438 puan) tarafından
Hm öyle denemedim evet bakla ici kuru bakla ben keskegini yapiyorum
0 oy
tarafından
Ilk defa goruyorum....

Ama merak ettim 
(5,438 puan) tarafından
Birazdan cevaplicam:)
(5,438 puan) tarafından
Kuru bakla cnm
0 oy
(12,242 puan) tarafından
Keçi boynuzuna benziyor 
(5,438 puan) tarafından
Ahaha tahmin etmiştim bu cevabi alacağımı ama değil:)
(12,242 puan) tarafından
İlk defa görüyorum
(5,438 puan) tarafından
Bakla cnm kuru bakla
0 oy
(3,921 puan) tarafından
Eşekpaklası deriz biz :D 
(3,572 puan) tarafından
Dana baklası eşek baklası falan denir
(5,438 puan) tarafından
Dondurma mi nasıl bildiğin dondurmami:D
(5,438 puan) tarafından
akşamdan sıcak suya islatiyoruz ben 3 kere falan süzüp sıcak su katıyorum iyice büyüsün açılsın diye ertesi gün için çıkarıyoruz kabuğunu soyuyoruz yani baklanın içinin ici oluyor biraz uğraştırıcı
Sonra normal yemek yapar gibi pişiriyoruz soğanla salçayla biberle maydanoz dereotu falan güzel oluyor icinde 
Pişince blenderdan geçirip hemen tabaklara veya kaselere alıp donduruyoruz afiyetle yiyoruz
Yoksa boylemi
(3,572 puan) tarafından
Evet bildiğiniz dondurma :)))) sütlaç mantığı ile yapılır harika bişey olur çok soydum ama hiç yapım aşamasına bakmadım o iş yengeme aittir kıvamı ayarlama vs
(5,438 puan) tarafından
Ben çok yaptım kıvami tam tuttururum kendimi övmek gibi olmassin:D
Soymasi çok sıkıcı
0 oy
(93,725 puan) tarafından
Baklami          
(5,438 puan) tarafından
Evet ama nasıl bakla :)
0 oy
(2,072 puan) tarafından

Bakla mı ona benzettim :)

(5,438 puan) tarafından
Evet ama nasıl bakla  :)
tarafından
Esek baklası derler bizde canim :)
(5,438 puan) tarafından
Biz kuru bakla diyoruz :)
tarafından
Daha kibar en azından kız:)
(5,438 puan) tarafından
Evet cnm ;)
0 oy
tarafından
Bakla canim 
(5,438 puan) tarafından
Evet ama nasıl bakla:)
0 oy
(3,180 puan) tarafından
Bakla diil mi kız bu
(5,438 puan) tarafından
Öyle cnm kuru bakla ama :)
0 oy
tarafından

Bakla iste kiz neyini soruyon :D

(5,438 puan) tarafından
Evet suda bekletiyorum keskegini yapıyorum ben
tarafından
Keskegi dedigin nasil oluyo
(5,438 puan) tarafından
akşamdan sıcak suya islatiyoruz ben 3 kere falan süzüp sıcak su katıyorum iyice büyüsün açılsın diye ertesi gün için çıkarıyoruz kabuğunu soyuyoruz yani baklanın içinin ici oluyor biraz uğraştırıcı
Sonra normal yemek yapar gibi pişiriyoruz soğanla salçayla biberle maydanoz dereotu falan güzel oluyor icinde
Pişince blenderdan geçirip hemen tabaklara veya kaselere alıp donduruyoruz afiyetle yiyoruz
tarafından
He işte bakla fava :D
(5,438 puan) tarafından
Yanı aynı şeyden bahsediyoruz:D ben fava hiç duymadım keşkek derler
0 oy
(7,460 puan) tarafından
Bakla değil mi canım ?
(5,438 puan) tarafından
Bakla cnm ama nasıl bakla yukardan mi baktın kız:D
(7,460 puan) tarafından
Yok ya baklayı biliyorum ama böyle kurutulmuş halini görmedim. 2 gün önce yemegini yaptım , burdan tarif soracaktım ama yapan yoktur diye sormamıştım. Keşke sorsaymışım bak bilenler çokmuş.
(5,438 puan) tarafından
Bilinir cnm keşke sorsaymissin
0 oy
(1,636 puan) tarafından
Bakla değil mi :)
(5,438 puan) tarafından
Evet bakla ama nasıl bakla :)
0 oy
tarafından
Küflü baklami :D digeri de keçi boynuzuna benziyor görsel olarak bunlara benzettim 
(5,438 puan) tarafından
Küflü gibimi duruyor :/
Kuru bakla cnm öbürü de bakla ici boyle
tarafından
Hafif oyle kizlar bakla demiş ama başka şekli diyince aklıma o geldi yoksa okadar öyle görünmüyor :) ama çok degişik ya
(5,438 puan) tarafından
Kuruyunca böyle oluyor cnm en iyi cevapta tarif var bakmak istersen:)
tarafından
Hımm güzelmiş canım
(5,438 puan) tarafından
Evet güzel olur cnm
0 oy
(324 puan) tarafından

Badicuk bakması deriz biz :D

(5,438 puan) tarafından
One kız biz kuru bakla diyoruz
(324 puan) tarafından
Evet kuru bakladir bizim köyde böyle diyorlar :D
(5,438 puan) tarafından
Evet cnm :))
0 oy
(2,761 puan) tarafından
Taze fasulyenın kurumus halı degıl mı alttakı cjm 
(5,438 puan) tarafından
Yok cnm değil baklanın kurumuş hali
0 oy
tarafından
Bakla 

Pakla deniyore severim de 
(5,438 puan) tarafından
Evet biz kuru bakla deriz
tarafından
Buzlukta 6 poşet var eşim kuruunu değil tqzesini seviyor
Yemeğini taze fasülye gibi yapıp sarımsaklı yoğurt
Birde piştikten sonra üzerine dere otu harika oluyo
(5,438 puan) tarafından
Anladm cnm bizde öyle yapıyoruz az sulu ama
tarafından
Evet canım az sulu güzel oluyor ❤
(5,438 puan) tarafından
Bak biz kuruşunu böyle yapıyoruz
akşamdan sıcak suya islatiyoruz ben 3 kere falan süzüp sıcak su katıyorum iyice büyüsün açılsın diye ertesi gün için çıkarıyoruz kabuğunu soyuyoruz yani baklanın içinin ici oluyor biraz uğraştırıcı
Sonra normal yemek yapar gibi pişiriyoruz soğanla salçayla biberle maydanoz dereotu falan güzel oluyor icinde 
Pişince blenderdan geçirip hemen tabaklara veya kaselere alıp donduruyoruz afiyetle yiyoruz
0 oy
(3,572 puan) tarafından
Eşek paklasi derler bizde... Bayramlarda dondurması yapılır lezzetli olur
0 oy
(11,125 puan) tarafından
Bizde hos bakla denir. Sjss
(5,438 puan) tarafından
Dogrudur hoş olur zaten :D biz kuru bakla deriz
(11,125 puan) tarafından
Hoş değil hos sjsjjs
(5,438 puan) tarafından
Hmmm duymadim;D
0 oy
(1,295 puan) tarafından
Alttaki cırnıp ama keçi boynuzu diyorlar 
(5,438 puan) tarafından
Değil cnm kuru bakla:)
0 oy
(1,739 puan) tarafından
Bizim burada goca bakla deniliyor. Bazılarıda esek baklası diyor. Bezelye zamanı oluyor onlarda. Kibar adıda sultaniye :))) 
(5,438 puan) tarafından
Ya duymadım biz kuru bakla deriz
(1,739 puan) tarafından
Annem içini suda haslar tuz döker içine sonra pişince süzer. Biz cerez gibi yeriz onu. Ama guatırı olan insanı zehirliyor o. Arkadasım İn cocugu zehirlendi o bakladan. Kalorisi cok yüksek Bi besin.
(5,438 puan) tarafından
Ya bak hiç duymadım:O
Biz böyle yapıyoruz bak
akşamdan sıcak suya islatiyoruz ben 3 kere falan süzüp sıcak su katıyorum iyice büyüsün açılsın diye ertesi gün için çıkarıyoruz kabuğunu soyuyoruz yani baklanın içinin ici oluyor biraz uğraştırıcı
Sonra normal yemek yapar gibi pişiriyoruz soğanla salçayla biberle maydanoz dereotu falan güzel oluyor icinde 
Pişince blenderdan geçirip hemen tabaklara veya kaselere alıp donduruyoruz afiyetle yiyoruz
(1,739 puan) tarafından
Birde benim dediğim gibi yapın inanın cok güzel oluyor. Zaten pişerken o yumusacık oluyor. İçinetuz at. Piştikten sonra süzgece koy inan cerez gibi oluyor
(5,438 puan) tarafından
Deniyim cnm ekran resmi aldm

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 308 göst.
4 Haziran 2020 Diğer kategorisinde ALoN€ ANGeL ‍❤ (5,438 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 417 göst.
0 oy
26 cevap 1,509 göst.

247,756 soru

7,232,323 cevap

27,114 kullanıcı

...