Yaparım sandm ama yanılmışım 36 haftaligm doğum yaklaştı temizliğini yapiyim dedim camları sildim halıları topladm yoruldum gerisi kaldı hep ayhhh yardm edenim de yok cikamadm içinden siz nasl yaptnz temizliginizi
34+4 bende başlıcam inşallah
Eşin yardım etsin , sen tek başına zor olur , kendini fazla yorma dogumin yaklaşmış ,
Vallah bacım bende 34. Haftamda tek başıma yaptım , çok zorlandim ...
Benimde yardım edenim yoktu o zaman...
1,512,404 soru
24,668,711 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın