Silerim valla.hemde salise geçmeden
Kaybetmeyi kaybederek öğrendim,
Artık insan silmede çok cömertim..!
Eger bana haksızlık etti ise..
Yalan soyledi ise.
Iftira attı ise daha cok varda saymiyim bu tür seyler yapan insan gözümün ışığı olsa dahi silerim tamamen...
Bende öyleyim malesef kimseye kıyamıyorum
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın