Silerim valla.hemde salise geçmeden
Kaybetmeyi kaybederek öğrendim,
Artık insan silmede çok cömertim..!
Eger bana haksızlık etti ise..
Yalan soyledi ise.
Iftira attı ise daha cok varda saymiyim bu tür seyler yapan insan gözümün ışığı olsa dahi silerim tamamen...
Bende öyleyim malesef kimseye kıyamıyorum
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın