Günaydın hanimlar şimdi benim kızım 1 yaşında ve ben daha hiç adet olmadım. Bu normal mi 1.sorum.
Hiç adet olmadan hamile kalınır mı korunuyoruz ama yinede korkuyorum vallahi. Buda 2.sorum. Acaba diyorum Allah etmesn bı kaza olsa hiç adet olmadığım için hamile kalmaz miyim. Fikri olan yazarsa sevinirim. Şimdiden teşekürler
1,512,701 soru
24,672,702 cevap
367,354 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın