Günaydın hanimlar şimdi benim kızım 1 yaşında ve ben daha hiç adet olmadım. Bu normal mi 1.sorum.
Hiç adet olmadan hamile kalınır mı korunuyoruz ama yinede korkuyorum vallahi. Buda 2.sorum. Acaba diyorum Allah etmesn bı kaza olsa hiç adet olmadığım için hamile kalmaz miyim. Fikri olan yazarsa sevinirim. Şimdiden teşekürler
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın