Valla kuzum benim çocuklara hep nazar değerdi hep ikiz derlerdi bu yaşta ikizleri var hemde oğlan filan derlerdi nekadar okuduysam olmadı ya ama sen yinede okut ben hep derdim gözü olanın gözü çıksın inşallh ne emeklerle ne eziyetlerle buyuttugumuzu bilmiyolar
1,512,782 soru
24,673,829 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın