Valla kuzum benim çocuklara hep nazar değerdi hep ikiz derlerdi bu yaşta ikizleri var hemde oğlan filan derlerdi nekadar okuduysam olmadı ya ama sen yinede okut ben hep derdim gözü olanın gözü çıksın inşallh ne emeklerle ne eziyetlerle buyuttugumuzu bilmiyolar
1,512,748 soru
24,673,342 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın