Biz 3 saatlik mesafediyiz aileme kaynanama da 7 saat anneme geliyorum sık sık ama yan yana olmak gibi olmuyor tabi çok özlüyorum keşke yan yana olsak annemle çok ama çok isterim nasip tabi Allah sağlık sıhhat versin her şeye alışılıyor
1,512,675 soru
24,672,191 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın