0 oy
564 göst.
Diğer kategorisinde (1,206 puan) tarafından
Göründüğü gibi değil almayın bence kumaşı bildiğin pazarda satılan bir liralık kumaşkar gibi almsaydım keşke geri iadede olmuo kapıda ödemeli olduğu için 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım  geri iade olmuyor ama değişim oluyor tabiki
(1,206 puan) tarafından
Değişim olsa bile kaliteli değilki ya pişman oldum
-Reklam-
0 oy
(1,304 puan) tarafından
Aynen cnm bende eşofman takımı aldım bildigin çöp yani 
(1,206 puan) tarafından
Aynen vala pişman oldum
0 oy
(859 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım ramazan bayramında burda bir arkadas 700 tl lik elbiseler ler almıştı kadın nasıl pişman di oda tofisadan almıştı hep küçük beden başka başka renkler gondermisler di 
(1,206 puan) tarafından
Ayyy hadiya hiçte görmesim ben ya
0 oy
tarafından
Dun bende alisveris yapcaktim hic yapmadim iyikide yapmamisim ay tozludan alirm hep lcw den defactodan bilindik yerlerden yani cok sukur sorun yasamadim hic
(1,206 puan) tarafından
Alma canım alma ben çok pişman oldum
tarafından
Almam canim ben tesekkür ederim valla
0 oy
(7,701 puan) tarafından
Off bnde alıcaktım almaym o Zmn .nerden alışveriş yapcam şimdi Dışarı çıkamıyrm çocukla.kesinlikle almam o zmn kaç kişi oldu tofisayı gömen bu sitede
(1,206 puan) tarafından
Vala çok pişman oldum ya kalite 0
tarafından
Tozluyu tavsiye ederim canim lcw defacto koton
(7,701 puan) tarafından
Güzel bir anne tozlu dan da hiç almadım ama alasım vardı sağol cnm
0 oy
(179 puan) tarafından
Ne aldın canım atabilir misin
(1,206 puan) tarafından
Yıkadım canım eşofman takımı aldım uzun kap aldım ama berbat

İlgili sorular

+2 oy
27 cevap 2,086 göst.
0 oy
9 cevap 693 göst.
0 oy
6 cevap 781 göst.
19 Mayıs 2019 Diğer kategorisinde Büşbüş (155 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 198 göst.
13 Nisan 2025 Moda kategorisinde Cerenerenn annesi (281 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,762 soru

24,673,428 cevap

367,405 kullanıcı

...